Terug naar overzicht
Hey Liesbeth, Ik heb ook gekozen voor zwarte schoenen en heb ze ook gevonden.... Ze komen niet van een winkel speciaal voor bruidsschoenen. Ben gewoon de schoenwinkels in het shoppingcenter afgegaan en rondgekeken voor zwarte schoenen. Het heeft lang geduurd en vele verschillende winkels en schoenen geprobeerd en uiteindelijk ook gevonden. Nu heb ik hier ook ergens op het forum gelezen dat er winels zijn waar je elke paar schoenen kan laten kleuren .... das misschien ook een optie. Veel succes nog! Charlotte www.simonandcharlotte.com
Ik zou ook eens proberen in een gewone schoenenwinkel...
In veel bruidswinkels hebben ze deze collectie http://www.elsacolouredshoes.com/ Die kan je laten kleuren in de kleur die jij wilt.. enkel een stukje stof meegeven.Hoeveel het kleuren kost geen idee.. Ik heb een eenvoudige pump gekocht en die kosten 120 € Anders voor zwarte schoenen zou ik naar een gewone schoenenwinkel gaan.. Veel succes!
Van Loock in Zandhoven? Daar hebben ze alle kleuren!
Bij Torfs en Tamaris hebben ze nu mooie pumps in alle kleuren!
Hey iedereen, Bedankt voor jullie reacties. Ik heb vandaag mijn trouwschoenen gevonden ben langs Van Loock geweest!! :) :)