Terug naar overzicht
Hallo! Ik ben onlangs bij Mac in Gent gaan vragen of zij ook aan huis bruidsmake-up doen. Ze zei dat ze dat soms wel eens doen, maar dan betaal je gewoon in het zwart aan de visagiste zelf. Ik denk wel dat die allen redelijk profesioneel zijn. De visagisten die in gent werken vind ik wel redelijk extra-vagant, dus mischien eens langs gaan en een proefbeurt doen? groetjes
Hoi Jesse, Mijn visagiste werkt enkel met MAC-producten, misschien kan je eens bij haar horen? Haar naam is Sofie Galle, een professionele madam hoor :-) Groetjes, Sarah
Hoi Sarah, Zou je me kunnen vertellen hoeveel ze vraagt voor een proefsessie en de dag zelf? Komt ze ook bij je thuis? Groetjes en bedankt! Jesse
Dag Jesse Ik werk ook met MAC producten, neem eens een kijkje op www.beautifulbride.be Veel succes met de voorbereidingen! Groetjes Peggy
De meeste professionele visagisten werken met MAC! Ideaal voor bruidsmake-up, vooral hun primers en basisproducten zijn extra voor de houdbaarheid van de make-up gedurende de rest van de dag.. Ook Shu emura (Antwerpen) heeft goeie foundations voor bruidjes. (wel duurder) Ik werk ook met MAC en ben er heel tevreden over.Wel oppassen met de juiste structuur foundation voor je huid want je hebt zowel voor droge als vette huiden.GroetjesAnnie De Bruea.de.brue@skynet.be