TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Marlies
14-12-2012
|
12-2-2011 22:58:34
Ik vind het persoonlijk vooral belangrijk dat je je de hele avond goed in je vel voelt. Of dat dan in een 'simpel' kleed of een prinsessenkleed is, maakt op zich niet zoveel uit. Maar als je twijfelt tussen die 2, en je weet dat je je in allebei goed zult voelen, vind ik het mooi meegenomen als je ondertussen iets doet wat de mensen niet van je verwachten. Ik herinner me nog, toen ik mee met m'n zus op bruidsjurkjacht ging, ze twijfelde tussen iets met een broek en een écht trouwkleed met alles erop en eraan. Aangezien ze bij iedereen bekend stond als 'wild', en niemand een prinsessenkleed had verwacht, werd dit extra speciaal... Dus moest ik voor zo'n keuze komen te staan, zou ik het meest onvoorspelbare nemen. Maar da's mijn idee...
Ondertussen probeer ik een zwarte bruidsjurk te vinden waarin ik er vooral niet gothic uit zal zien...
|
|
Inez
11-6-2011
|
12-2-2011 23:18:05
Hoi,
ik moest ook uit 2 kleedjes kiezen, allebei heel erg mooi, maar in 't ene was ik toch iets meer een prinses (vond ik zelf). Uiteindelijk heb ik ze een paar keer na elkaar aangehad (gelukkig had de verkoopster geduld :)) en heb ik gekeken naar hoe de sleep lag als ik bv. draaide en hoe zwaar deze was. Ik heb uiteindelijk gekozen voor het kleed met de sleep die het minst zwaar was én die altijd mooi lag, zonder dat er constant iemand achter mij moest lopen om de sleep goed te leggen (want dan zou ik me toch maar ambetant voelen, als er iemand constant voor mij moest bukken enzo - een paar keer oké, maar heel de dag vond ik wat erg en zeker omdat ik graag heb dat de sleep altijd goed ligt :)).
Groetjes
|
|
Jesse
22-10-2011
|
13-2-2011 0:18:46
Hoi, Neem vooral iets waar je jezelf goed in voelt! Ik heb ook heel wat verschillende bruidskleedjes gepast en in het begin dacht ik ook meer aan prinsesachtige kleedjes, maar ik voelde me er niet zo goed bij. Ik voelde me meer verkleed als bruid dan mezelf. Tussen al de andere had ik een heel eenvoudig kleedje met toch een speciaal accent en ik was meteen verkocht, omdat het zo mooi was in zijn eenvoud! Dus mijn ervaring: doe vooral iets waarvan je zegt: 'zo ben ik en dat wil ik uitstralen'! Veel succes!! xx
|
|
lizzy
20-5-2011
|
13-2-2011 9:45:11
Hoi Rebekka,
Ik las & hoorde voordat ik voor mijn trouwjurk ging kopen heel vaak als je hem aan trekt dat je dan het gewoon weet dat het je droomjurk is. Ik had dit bij mijzelf echt niet verwacht maar ik ben bij 1 bruidswinkel geweest en had me voor genomen om naar meerdere bruidszaken te gaan kijken en dus niet te kopen! Maar de 1ste jurk had echt het wauw effect!! ik heb in totaal nog 5 verschillende jurken gepast maar deze kwamen niet over de 1ste heen en toen ik de 1ste als laatste weer aan deed was het WAUW-effect zelfs nog sterker en heb ik ook deze ook meteen gekocht. En ik heb er tot de dag van vandaag geen spijt of twijfels over gehad!!
Dus wat ik eigenlijk proef uit jouw verhaal is dat jij 3 jurken heel mooi vond maar het WAUW-gevoel er bij jou nog niet is geweest. Ik zou je aanraden in beide stylen (prinsessen & simpel)bij andere winkels toch nog verder te kijken. Maar ook in het achterhoofd houden met zoeen een prinsessenjurk kom je maar 1 keer je leven mee weg, simpel kan altijd nog!!
Heel veel succes en plezier met het vinden van jouw droomjurk!
Groetjes Lizzy
|
|
sarah
17-12-2011
|
13-2-2011 10:06:57
Hallo Rebekka,
wat ik het belangrijkste vind; de jurk moet bij je persoonlijkheid passen. Ik heb ook jurken aan gehad met zeer veel tralala en ja dat was wel fun en prinsesachtig maar dat ben ik totaal niet. Zelf heb ik nogal een klassieke - strakke stijl.
Ik heb een jurk gekozen die ik op die moment niet meer wou uit doen; en waar mijn moeder van zei dat ben jij. Gewoon het gevoel dat je de jurk niet wilt uitdoen, en dat je er eventueel tranen van krijgt dan zit je goed .
En tenslotte moeten de mensenen vooral je verloofde je nog herkennen he
In jouw geval ik zou gewoon verder zoeken, en open staan voor de adviezen van de verkoopsters. Zij hebben meestal zeer snel door wat bij je past.
Geniet ervan!
|
|
Rebekka
11-11-2011
|
13-2-2011 11:19:17
@ Marlies: met witte accenten ziet het er minder gothic uit?
Ondertussen zijn van de 4 jurken die ik nog in mijn hoofd had, al 2 geëlimineerd. Dus nu gaat het nog tussen de eenvoudige jurk van het Bruidshuis en de prinsessenjurk van het Bruidsparadijs. Ik heb een vrij goed idee welk kleed het gaat worden, maar ga straks nog eens aan mijn mama en schoonmama vragen wat zij vinden van een bepaald idee, en als zij akkoord zijn, denk ik dat ik mijn kleed wel heb.
|
|
Nathalie
4-9-2010
|
13-2-2011 14:44:35
Dag Rebekka,
Ook ik had mijn kleed gekocht bij het bruidshuis in Merksem.
Ik wil je enkel laten weten dat ik mijn onderrok verkoop.
Ik weet dat ze deze bijna bij elke jurk daar aanraden.
Het is een Linea Raffaeli in maat 40. Moest je interesse hebben?
Groetjes,
Nathalie
|
|
Rebekka
11-11-2011
|
13-2-2011 21:49:34
@ Nathalie: tot mijn grote spijt moet ik bekennen dat maat 40 voor mij in een ver verleden nog paste, nu niet meer.
Het is trouwens beslist: ik ga voor de jurk van het Bruidshuis gaan, met een bonten sjaal (ook door mij en mijn mama met genegenheid 'pluchke' genoemd) en wschl lange handschoenen, ik trouw in november en dan kan het misschien toch wat koud zijn... Dank voor de hulp iedereen, jullie reacties hebben echt geholpen!
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|