Terug naar overzicht
Hoi Patricia, bij www.anne-sophie.be zouden ze mooie kleedjes hebben die heel betaalbaar zijn. Ik ben er zelf nog niet geweest dus kan er niet van meespreken :) Groetjes
hallo , dit heb ik ook nog gevonden : http://www.nova-outlet.be/c-789064/avondjurken/ groetjes
ga eens in een turkse winkel kijken... vanwaar ben je, indien van limburg kan ik je wat adressen bezorgen,daar hebben ze er al hele mooie voor 75 a 100 euro..
anne-sophie smartshopping!
Jup, Anne-Sophie :)
Of in de plaats van de klassieke suite Karen Millen, Coast, Caroline Biss. Deze hebben altijd leuke kleedjes of rokken etc in hun collecties zitten. Karen Millen is altijd redelijk uniek, de collectie wordt daar constant vernieuwd en ze hebben nooit veel maten in huis. Dus wel 1 raad als je getuige daar iets ziet naar haar zin niet wachten.
Vanaf welke prijs kan je daar al jurken kopen?tis omdat ik en mijn schoonzusje volgende week ook op jurkenjacht gaan voor de trouw van mijn broertje en mss dat we daar ook eerst een kunnen binnen lopen
Ja vanaf welke prijs is dat bij Anne-sophie: kleed + jasje? Mijn ouders hebben elk al duizend auto uitgegeven aan hun kleding, maar mijn getuige kan zoiets echt niet betalen en dat vraag ik ook absoluut niet. Ik wil haar wel helpen dat ze er even chik uitziet als de rest :-) Zijn er daar ook jurken voor bruidsmeisjes? Groetjes x
brussel: Brussels ceremony (adolph max laan, dichtbij het rogierplein) mijn ma en grootmoeder hebben iets gevonden voor 200 eur mijn schoonzus voor 100 eur mijn schoonma voor 300 eur dus niet al te groot budget nodig :)