Terug naar overzicht
bij mij zal het ook prijs zijn, maar ik neem de pil en ik ga ze doornemen. anders kan ik geen oploss. bedenken.
Behalve zwanger geraken of idd de pil beginnen nemen en doornemen, zie ik niet goed hoe dat op een andere manier zou kunnen ?...
Haha probleem hebben wij ook, allé zou net een week ervoor zijn, maar zou dan eerste keer zijn zonder pilgebruik (na trouw mag 2de kindje komen).. Dus wss ga ik veiligheidshalve toch maar nog even die pil doornemen. Wil daar niet ellendig op trouw staan hoor..
ik heb in het verleden (we gingen op reis) nog andere pilletjes gekregen van mijn HA, omdat dit al 10 jaar geleden is weet ik niet meer welke het waren, maar als ik mijn regels tegen mijn trouw krijg ga ik dat zeker nog eens navragen bij mijn HA
Voor zoiets ga je inderdaad best eens langs bij je huisarts. Die weet dat sowieso.
Hier ook, exact die dag zijn ze er. Dus ook niet nemen we de pil door en nadien stoppen we ermee.
Je kan dit op voorhand toch ook al sutren?! Wat ik bedoel ik van te voren 1 of 2 keer doornemen zodat je in een andere week je regels krijgt. Zo uittellen dat je ze ofwel voor je trouw ofwel na je trouw zal krijgen.
Bij mij helpt stres al om ze uit te stellen ;)
je hebt nog 3 maanden he, misschien nu een beetje schipperen mt u pil, vb deze maand 2 of 3 dagen eerder stoppen met pil dat u regels ook paar dagen vroeger komen, mss volgende maand ook nog eens, dan zijn u regels mss er nog niet op trouwdag of eventueel andersom, deze maand paar dagen langer nemen, volgend maand ook nog eens, en zo wa spelen ermee...
maar ze neemt toch de pil niet?
Ik neem inderdaad de pil niet.......
Dan is de enige manier ... zwanger worden! veel plezier!
Ik heb 2 keer een week vroeger gestopt met mijn pil en dit zou moeten volstaan om tijdens de huwelijksdag en -reis geen maandstonden te hebben.
oei heb het klein beetje fout gelezen.. sorry.. maar idd zwanger worden is enige optie hihi
En nu iedereen nog leren lezen ... :)
pff ik denk dat ik ze ook ga hebben op mijn trouwdag :( ik wil er op mijn best uitzien en met die maandstonden ga ik er moe en dood uitzien :( pfff een nachtmerrie gewoonik ziet er 2 weken vooor mijn regels het best uit :( maar je kunt niet kiezen he...stress stress stress ik ga zoveel mogelijk proberen te sporten zo blijven ze miscchien langer uiit en heb ik geluk i hope se cause otherwise it won't be the most beautiful day of my life :'(
Waarom denkt er niemand aan een spiraaltje? :-sDan heb je er geen last van...