Terug naar overzicht
waar woon je juist en wa wil je geven van budget?
Misschien een parochiezaal. Mijn schoonbroer heeft dit vorig jaar gedaan. Zij hadden een gezellige parochiezaal nog wat gezelliger gemaakt door ballonnen, wat bloemen, ...
Wij trouwen in 't Goed ter Couteren in Ingelmunster. Ik vind die feestzaal wel goed te doen van prijs. Maar 't is wel met het eten en zo. Ik weet niet wat bij jullie de bedoeling is.
Wat is een klein budget? In Corfar in Roeselare bv heb je al een menu op vrijdag voor 54 euro all in dus ook receptie en drankenforfait voor het feest. Ook dennoter enzo hebben prijselijke all-in menu's maar 5 maand op voorhand lijkt het mij nog moeilijk om een feetszaal te vinden die vrij is. Ik ben gisteren gaan kijken en zelf wij hebben op sommige plaatsen te horen gekregen dat onze datum al bezet was. Groetjes
Ik zou inderdaad ook eerst een budget opstellen... Het is niet omdat je in een 'goedkoop' zaaltje trouwt, dat het totaalplaatje daarom goedkoper wordt. Je moet namelijk nog zorgen voor versiering etc. en een goede traiteur heeft natuurlijk ook z'n prijs. Zoals Sarah zegt, hebben Cofar in Roeselare en Denotter in Zedelgem ook budgetvriendelijke menu's. Op dat vlak is ook de Vossenberg in Hooglede zeker een aanrader! Daar vind je ook voor elk wat wils qua prijsklasse. Het zijn daar niet enkele de sjieke-dinges-menu's, maar ook lekkere basic menu's (die ook voor communies, personeelsfeesten etc. worden aangeboden). De Oude Melkerij (Gits?) is ook nog een naam die me nu te binnen schiet. Maar ik zou zeker niet lang meer wachten om die zalen / andere zalen te raadplegen. Neem desnoods een optie tot je er bent geweest. Dan doe je nog wat je wil... Succes met de zoektocht!
Shana, heb je een berichtje gestuurd ;-)
Bedoel je met op reserve staan, dat je een optie genomen hebt?
eigenlijk niet, we hebben al gezegd dat we die zaal gingen nemen maar er is nog niks betaald of getekend dus ga ik hem afzeggen, heb ondertussen ne zaal gevonden!!