TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Jos
11-6-2011
|
13-2-2011 11:19:01
Puur rationeel kan je uiteraard veel beter een kleed huren. Maar bij een huwelijk komt meestal meer kijken dan de 'ratio', dus kopen veel mensen hun kledij voor één dag. Je moet dus vooral doen waar je je zelf goed bij voelt volgens mij :-)
|
|
stefanie
19-5-2012
|
13-2-2011 11:28:06
hey jos,
Bedankt voor je reactie, ik vind het een beetje jammer om zoveel geld neer te tellen voor een jurk waar je achteraf niets meer aan hebt. Zoals ik al zei zijn er in mijn dichte omgeving mensen die daar spijt van hebben of er nadien gewoon geen belang meer aan hechten.
Ik heb hier nu wel al gelezen dat de huurprijzen ongeveer vanaf 300€ zijn, wat ik eigenlijk ook wel veel geld vind, dus misschien dan toch maar kopen.
|
|
Jos
11-6-2011
|
13-2-2011 12:06:16
Volg je gevoel (en portomonee ) zou ik zeggen
|
|
Tamara
21-5-2011
|
13-2-2011 12:11:53
Als je echt niet veel geld wilt uitgeven aan je jurk, moet je is kijken op Bella Mode. Daar vindt je ook een jurk voor al 300€, wat je ook al betaald voor een kleed te huren.
Ik persoonlijk vind het toch belangrijk om te stralen die dag en te dragen wat je echt wilt! Maar dat kan natuurlijk ook met een goedkopere jurk, wie ziet het verschil? Maar huren zou ik zelf nooit doen.
|
|
stefanie
19-5-2012
|
13-2-2011 13:40:42
Hey tamara
Ja, das elk zijn gedacht natuurlijk, het gaat er niet om dat het niet in het budget past, maar gewoon dat ik het zo jammer vind er zoveel geld aan te hangen om daarna voor een peulschil terug te moeten verkopen of gewoon op de zolder te gaan leggen.
Bedankt voor de tip van Bella Mode, ik ga een de site checken.
|
|
Ellen
20-8-2011
|
13-2-2011 15:14:12
Dag Stefanie,
Ik heb in het begin ook zitten zoeken om te huren, maar je vindt heel weinig winkels die dit doen, de kosten lopen meestal ook rond de 400 euro, de jurk past toch niet helemaal, bij schade moet je de kosten betalen,...
Uiteindelijk heb ik een prachtige jurk gekocht voor weinig geld.
Je moet anders eens een afspraak maken bij couture Anny in Gent. Daar hebben ze heel wat keuze rond de 500 - 600 euro.
|
|
tima
8-9-2012
|
|
|
tima
8-9-2012
|
13-2-2011 20:42:05
Aryan Fashion wel in nederland maar kheb er perssonelijk geen ervaring mee wegens opruiming zijn er jurken die voor €200 weggaan
|
|
Nathalie
10-6-2011
|
14-2-2011 8:52:44
Of je kan eens bij Youniek Bruidsmode in Turnhout langs gaan. Daar maken ze je bruidsjurk volledig op maat vanaf 399€.
Succes met de voorbereidingen
Nathalie
|
|
nicky
3-9-2011
|
5-3-2011 21:48:01
Ik heb ook getwijfeld om te huren, ik kreeg wel van mijn mama geld maar ik ging dat dan gebruiken voor andere dingen zoals ringen en zo maar ik was dan eens gaan passen en ik was meteen verkocht dus dan toch maar 1 gekocht. Ik ben wel van plan om het achteraf te verkopen dan recupereer ik toch nog geld en daar dan een reisje van maken of zo dan heb ik nog leuke herinneringen eraan. Als ik het dan zo bekijk voel ik er mij niet zo slecht bij dat ik er zoveel geld aan gegeven heb... Ofwel 2dehands kopen als je iets vind naar je zin.. Groetjes
|
|
Lilliane
|
30-5-2012 13:53:33
Als de huurprijs voor een trouwjurk al €300,- is , zou ik inderdaad eens kijken bij Aryan Fashion , daar heb je voor zo'n €350,- al een hele mooie jurk mét sleep, , voor iets meer, zo'n €400,- , zie je eruit als een prinses. Bovendien kan je nog aanpassingen laten doen zodat de jurk helemaal de jouw droomjurk is. Kijk zelf anders even op : http://www.aryanfashion.nl/c-941805/trouwjurken/Verder weet ik dat zelfs mensen uit Antwerpen daar ook wel naar toe gaan , dus het zal mogelijk wel de moeite waard zijn , kijk anders even bij "Gastenboek"
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|