Terug naar overzicht
Hoi, Vrienden van ons hebben hier voor gekozen en dit was zo mooi!!! Wij trouwen niet voor de kerk en besloten direct dat we dit ook wilden... zo persoonlijk, ontroerend en mooi!! Een rode loper met aan weerszijde stoelen met witte hoezen en op elk een witte roos (witte rozenblaadjes op de loper), vooraan links een zwarte piano en een 'spreekgedeelte) rechts 2 stoelen versiert met bloemen. De bruid wordt door de vader gebracht terwijl de pianiste zingt en speelt... De moreel consulent doet enkel minuutjes haar uitleg maar nadien alles in teken van het paar! Nadien zeggen de getuigen, broers, zussen, ouders, vrienden een persoonlijk geschreven tekst over het koppel... tussendoor de zangeres met haar prachtige stem! Nadien zowel de bruid als de bruidegom die elkaar hun huwelijksgeloften geven... Als ik er terug aan denk, het was prachtig!!!
Krijg het al helemaal warm vanbinnen!Zo'n mooie voorstelling van die dag! Bedankt hé, nu ben ik helemaal overtuigd!
Wij gaan ook deze zomer in onze tuin trouwen. We gaan eers voor de wet en daarna is de plechtigheid in onze tuin. Ik ben ook nog volop aan het nadenken hoe we alles gaan doen maar 1 ding weet ik al zeker : het zal bijzonder worden...
hallo, waar vind je zo een moreel consulent? ik vind het een prachtig idee.
Via de unie vrijzinnige verenigingen!Wij laten onze ceremonie begeleiden door iemand van CMD Antwerpen. Bij hen is het zelfs volledig gratis!Veel succes!