Nu Online
Momenteel zijn er 614 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

huwelijksreis

13-2-2011 19:05:40
Dag mede-bruidjes

Wij waren niet van plan om een huwelijksreis aan ons huwelijk te breien maar hoe dichter alles komt, hoe meer zin we hebben om na onze grote dag toch eventjes lekker onder ons tweetjes te vertoeven...

Wij starten echter in juli met de bouw en ook het grootste deel van ons huwelijksfeest is voor onze rekening... dit alles dat we onze centjes tegen dan zullen koesteren...

Heeft er iemand tips voor een leuke en romantische vakantie waar we lekker van kunnen genieten (en eventueel ook wat strand en/of cultuur). Liefst geen reizen van duizenden euro's (budget +/- 1300 euro)?

Alvast bedankt...

Elke
9-7-2011
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 602

Silke
18-6-2011
 Meld misbruik13-2-2011 19:12:40

Wij trekken naar Djerba. ligt rond dat budget. wel via D-reizen geboekt.

Sara
28-5-2011
 Meld misbruik13-2-2011 19:13:27

Deze topic ga ik zeker volgen. Hier ook hetzelfde budget, zeker nie tmeer!

Claudia
12-8-2011
 Meld misbruik13-2-2011 19:55:17

Awel, wij hadden ook niet gedacht op reis te gaan. Wij hebben een huis gekocht en gaan dit helemaal renoveren...
Maar wij konden het ook niet laten. We gaan voor 6 dagen naar Rome :) Aangezien wij echte cultuurmensen zijn vonden we dit geweldig! Een driesterrenhotelleke geboekt bij Neckermann en voor een goede 700 euro (voor ons twee, dus niet per persoon) kunnen we daar naartoe gaan (inclusief vlucht, hotel met ontbijt) We kijken er echt enorm naar uit!

Ce
13-9-2013
 Meld misbruik14-2-2011 9:17:05

Misschien gewoon de last minutes in t oog houden. Vele "last minutes" kan je een maan dop voorhand boeken, hoor
Op neckermann.be heb je ook een stunt van de dag, die zijn ook steeds interessant !
vb deze week is er een week Portugal 5* 480€ pp, Turkije 5* 450€ pp, enz
Of mss een city-trip naar een zomerse bestemming, vb Barcelona (cultuur+strand) ?

Lieselot
24-9-2011
 Meld misbruik14-2-2011 10:33:55

wij hebben geluk, we trouwen in september dus we zoeken niet in hoogseizoen, maar wij gaan met de auto richting zuiden van frankrijk, gewoon chambres d'hôtes, dus ik verwacht dat dat niet heel duur gaat zijn (heb je zelf een beetje in de hand)... ik vind dat persoonlijk een heel leuke en romantische manier om te reizen!

vanessa
2-7-2011
 Meld misbruik14-2-2011 14:52:47

Wij zijn ook aan het kijken voor het zuiden van Frankrijk.
Gewoon een huisje huren en met onze 2 kindjes een weekje genieten van de rust en het zonnetje.

Bruidje
28-4-2012
 Meld misbruik15-2-2011 17:20:46

hoi Elke!
Toscane is ook superleuk en heel romantisch!
Ik zou persoonlijk niet wachten op een last minute want hou er rekening mee dat je trouwt in het hoogseizoen en zelfs begin van de bouw...
Dat beperkt de mogelijkheden echt wel en echte superpromoties zal je dan niet hebben vrees ik! Groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums