Terug naar overzicht
Ik heb een supersite gevonden: nl. http://www.weddingplanninginstyle.com/ Je kan er catalogussen downloaden van ongeveer 160 pagina's. Heel interressant om ideeën op te doen!!!!! ZEKER es kijken!!!
rode loper vind ik nu ook wat teveel om voor onze deur te leggen maar ik ga men vriendin haar 2 buxussen van voor haar deur jatten voor een dag of 2 voor onze deur zetten en daar wat witte strikjes in hangen en wat pipetten met echte rozen er in doen, gewoon subtiel niet té want anders wordt het carnaval en dat wil mijn ventje ook niet :) maar uiteraard dat is altijd een persoonlijke keuze, als jij wil dat jouw man daar aankomt op een rode loper bezaaid met rozenblaadjes en met een ballonnen boog voor de deur dan is dat jouw keuze ;-) maar ik heb ook wat moeten onderhandelen met mijn man en heb hem dan toch over de schreef gekregen voor de buxussen :-D een mooie krans om aan de deur te hangen daar ga ik vanavond misschien nog wat voor pushen het is immers valentijn en dan durft hij me misschien niets te weigeren ;-) misschien nog een tip dus 'vandaag vragen ' groetjes en vooral laten weten wat het geworden is hé ;-) Fatimma
Bij ons was het ook minimalistisch: wat ballonnetjes, een buxus met lintjes in en enkele ballonnetjes aan ons hek. Je bent daar toch maar héél even!
Bij ons is het ook minimalistisch bedoeld hoor! Ik wil zeker niet téveel, maar ik wil wel zeker iets van versiering. Ik had gedacht aan iets van ballonnen aan de voordeur. Achter het huis gaan wij iets eten en drinken met de suite. Wij trouwen om 13u vandaar. Ik wou daar toch ook iets doen van ballonnen of bloemen enzo. We hebben wel een firma gevonden die ballondecoratie doet. We hebben donderdag een afspraak dus hopelijk kunnen zij ons helpen (met ons budget).