Nu Online
Momenteel zijn er 308 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Versiering

13-2-2011 21:40:43
Hoe gaan jullie de plaats waar jullie samenkomen versieren?
Ik dacht aan een rode lopen tot de voordeur en eventueel wat bloemen of ballonnen ofzo, maar mijn verloofde vindt dat allemaal een beetje teveel...

Claudia
12-8-2011
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 719

Stefanie
20-8-2011
 Meld misbruik13-2-2011 22:10:39

Ik heb een supersite gevonden: nl. http://www.weddingplanninginstyle.com/

Je kan er catalogussen downloaden van ongeveer 160 pagina's. Heel interressant om ideeën op te doen!!!!! ZEKER es kijken!!!

fatimma
18-6-2011
 Meld misbruik14-2-2011 12:13:29

rode loper vind ik nu ook wat teveel om voor onze deur te leggen maar ik ga men vriendin haar 2 buxussen van voor haar deur jatten voor een dag of 2 voor onze deur zetten en daar wat witte strikjes in hangen en wat pipetten met echte rozen er in doen, gewoon subtiel niet té want anders wordt het carnaval en dat wil mijn ventje ook niet :) maar uiteraard dat is altijd een persoonlijke keuze, als jij wil dat jouw man daar aankomt op een rode loper bezaaid met rozenblaadjes en met een ballonnen boog voor de deur dan is dat jouw keuze ;-) maar ik heb ook wat moeten onderhandelen met mijn man en heb hem dan toch over de schreef gekregen voor de buxussen :-D een mooie krans om aan de deur te hangen daar ga ik vanavond misschien nog wat voor pushen het is immers valentijn en dan durft hij me misschien niets te weigeren ;-) misschien nog een tip dus 'vandaag vragen '

groetjes en vooral laten weten wat het geworden is hé ;-) Fatimma

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik14-2-2011 19:59:24

Bij ons was het ook minimalistisch: wat ballonnetjes, een buxus met lintjes in en enkele ballonnetjes aan ons hek. Je bent daar toch maar héél even!

Claudia
12-8-2011
 Meld misbruik15-2-2011 13:00:47

Bij ons is het ook minimalistisch bedoeld hoor! Ik wil zeker niet téveel, maar ik wil wel zeker iets van versiering. Ik had gedacht aan iets van ballonnen aan de voordeur. Achter het huis gaan wij iets eten en drinken met de suite. Wij trouwen om 13u vandaar. Ik wou daar toch ook iets doen van ballonnen of bloemen enzo.
We hebben wel een firma gevonden die ballondecoratie doet. We hebben donderdag een afspraak dus hopelijk kunnen zij ons helpen (met ons budget).

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...