Nu Online
Momenteel zijn er 251 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

A ring a ding dong!

13-2-2011 22:15:14
Dit berichtje heeft absoluut niets te maken met het liedje 'Ding-A dong'. Want ik geloof dat de zangeres (van wie ik de naam niet ken) zingt: 'Even when your lover is gone.' En dat is bij ons in elk geval not done! (Tot dusver het rijmbeest in mij!)

Eén van de volgende stapjes in HET stappenplan: de trouwringen. Zelf ben ik verzot op juwelen. Oorbelletjes, armbandjes, horloges, ringen... Als het op juwelen aankomt, kan je me het best vergelijken met een ekster. Als't blinkt, vind ik het mooi! (Nu moeten jullie niet beginnen denken dat ik een gangsta rapsta ben met gouden tanden en 35 diamanten oorbellen in één oor, het moet subtiel blinken!)
De trouwring van mijn toekomstige hubbie hoeft niet te blinken. Hij ziet 'de zijne' het liefst mat. Gelukkig maar want moest hij graag eentje hebben met veel diamanten... Ik zou me vragen beginnen stellen! Misschien moet ik maar eens een lijstje maken met enkele criteria en deze meenemen of raadplegen tijdens onze juweliersbezoekjes. (Iemand leuke adresjes?)

Nu we het toch over juwelen hebben: Ondergetekende weet ook al welke juwelen ze wil dragen tijdens DE dag! (en welke niet!) Ja... en als een vrouw weet wat ze wil ;)!

Aangezien er nog meer dan 200 dagen te gaan zijn, dringt het nog niet. Maar in tegenstelling tot onze zoektocht naar DE fotograaf wil ik deze keer gewoon tijdig het bolletje op mijn stappenplan kunnen aanvinken. Trouwens, even off topic... morgen hebben wij een gesprek met (hopelijk) DE fotograaf. Duimen omhoog, konijnenpoot klaar... Ik wil morgen het bolletje van de fotograaf aanvinken!

Groetjes,
An

An
9-9-2011
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 783

Kelly
4-6-2011
 Meld misbruik14-2-2011 10:56:40

Wij hebben onze ringen bij FDO in Izegem gekocht. Zijn zelf van Antwerpen, maar de rit naar daar was zeker de moeite! En levering gebeurt aan huis! Ze hebben "standaard" dingen maar je kan daar ook echt op maat aankopen. Prijs is ook nog redelijk vind ik. Je kan eventueel wat blink blink meenemen die je niet meer aandoet, dan verwerken ze dat mee in ring waardoor prijs nog wat zakt.

Mijn juwelen heb ik zelf gemaakt in een plaatselijk kralenwinkeltje. In bruidswinkel vroegen ze voor set 185 euro, ik heb het nu voor 45 euro! EN heb er nog een eigen touch kunnen aan geven!

Thomas
9-4-2011
 Meld misbruik14-2-2011 16:12:49

Wij laten de onze ontwerpen door Sofie Denys. www;sofiedenys.be
Zijn er tot nu toe heel tevreden over. Is volledig volgens je eigen smaak en ze laat de manen en vrouwenring ook steeds samenpassen. Dus misschien ook wel leuk voor jullie? :)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...