Nu Online
Momenteel zijn er 303 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

VALENTIJN = 200 dagen

14-2-2011 9:35:00
Vandaag staat onze teller op 200 dagen wat ons een fantastisch gevoel geeft en zeker op Valentijn.
Kan het nog romantischer zijn!
Deze maand kunnen we nog niet zo veel doen. Juist dat we al een grote favoriet gevonden hebben als liedje voor onze openingsdans.
Volgende maand gaat mijn ventje achter zijn kostuum en ik achter mijn lingerie en schoenen. Ik kijk er zó naar uit.

Groetjes
Isabel

Isabel
3-9-2011
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 1140

Evelyne
2-9-2011
 Meld misbruik14-2-2011 10:04:51

Bij ons staat de teller op 199 dagen ! Spanneeeeeeend!!!

Groetjes
Evelyne

kelly
3-9-2011
 Meld misbruik14-2-2011 10:34:55

Hallo iedereen

Mijn teller staat ook op 200 dagen spannend hoor.we moeten nog een heel deel dingen doen
men kleed :afspraak nog eens deze week om te kijken
men vriend z'n kostuum
de uitnodigen : al een voorbeeld gemaakt van een vriend van ons
restaurant: afspraak met de chef op 28 feb
binnenkort afspraak met zangeres voor in de kerk.
bloemen moeten we ook nog voor kijken
nog een afspraak met de pastoor en nog eens terug gaan naar gemeentehuis.
misboekje.... dus nog veel werk aan de winkel.
Als er iemand nog tips heeft da mag gerust . Nog veel succes voor iedereen met de voorbereidingen

kelly

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...