Terug naar overzicht
hoi shana, Volgens de etiquette 6 tot 8 weken op voorhand, maar met nog 74 dagen op onze teller zijn we stilaan al wel begonnen met het bezorgen van onze uitnodigingen. groetjes Joyce
hallo Ik ging onze uitnodigen in Juni versturen en we trouwen op 3 september .Da lijkt vroeg maar in de zomer gaan er veel op vakantie en ze hebben dan zeker de tijd genoeg om te beantwoorden of ze al dan niet komen. Nog veel succes Groetjes kelly
wij delen de onze in de eerste helft van maart uitdus eigenlijk ook een beetje te vroeg maar we vragen ook om maand en week op voorhand te bevestigen...
daarom twijfel ik ook om ze al vroeger te sturen, wij trouwen half juli en er zijn er veel die dan al op reis gaan, dus als ik optijd mijn uitnodigingen kan versturen weten de mensen het en kunnen ze er eventueel rekening mee houden bij het boeken van hun reis.. alvast bedankt voor de reacties!! groetjes shana
Wij zijn stillaan begonnen, met ze uit te delen. omwille dat ik heel het weekend moet werken. en de ouders willen dat we de meetste zelf brengen. dus ja.
Een beetje vroeger is geen enkel probleem, vind ik... Ik hoop ook dat het ons wat vroeger lukt dan normaal wordt voorzien. Vooral als je huwt in een verlofperiode of verlengd weekend, kan het extra handig zijn!
wij trouwen 2/4 en de uitnodigingen zijn sinds vorige week buiten, dus 8/2 dus niet zoveel op voorhand, maar was niet zo gepland eigelijk, maar ja
Volgens de etiquette is dat 6 weken op voorhand. Uiteindelijk weet iedereen toch al de datum en staat die normaal gezien al in hun agenda. Té vroeg versturen is ook niet goed, want dan leggen sommige mensen dat aan de kant omdat ze denken dat ze nog veel tijd hebben om te antwoorden en dan verliezen ze de antwoordtijd uit het oog en moet je er hen nog zelf aan herinneren....
Wij trouwen in juni (nog 116dagen op de teller), maar ik ben van zin de mijn volgende maand te versturen en bevestigen voor 30 april. Dit omdat wij in mei nog een week op verlof gaan, eigenlijk 2weken voor onze trouw ( was al gepland/geboekt voor we beslisten van te trouwen ) en ik wel een vrij zware tafelschikking moet doen . Wil dit dus allemaal rond hebben voor we op reis vertrekken, zodat ik mij er geen zorgen meer in moet maken.
wij trouwen op 13 mei en zijn sinds vorige week de uitnodigingen aan het rond brengen. best een beetje op voorhand.