Terug naar overzicht
Bij ons duurde het welgeteld een week. Wij hebben ringen van AuroDesign.Dus je hebt nog tijd hoor. Wij hebben ze al heel vroeg gekocht, gewoon omdat ik niet kon wachten...
hey wij zijn naar de juwelier geweest om het te vragen wanneer we ze moeten bestellen en ze zei 2weken voordien om zeker te zijn dus je hebt nog tijd hé groetjes
Hey CindyZeker nog tijd genoeg. Die van ons waren ook op ongeveer een weekje klaar. Dus nog geen reden tot paniek!Groetjes,Els09/09/2006
wij hebben ook ringen van auro design besteld!Isabelle 20/5/06
wij trouwen op 3 juni en hebben de onze afgelopen weekend besteld bij de goudsmid. Over een maandje hebben we ze...groetjes,Karolien
Hoi,Hangt ervan af of je er besteld uit een boekje of zelf iets voor ogen hebt om te laten ontwerpen.Wij hebben ze laten ontwerpen, ze zijn besteld begin maart en eind april mogen we ze gaan ophalen.Als we bestaande hadden gekozen dan moesten we dit 2 weekjes vooraf doorgeven.Kimberly20/05/06
Mijn ring was voorradig in de winkel , maar die van mijn toekomstige moest nog bij de ontwerper op zijn maat gemaakt worden. Daarvoor moesten we 6 weken tellen en daarna moesten beide ringen nog weg om te graveren: 3 weken.Nu zijn ze klaar en mogen we ze afhalen!Ann17 juni 2006
Hey,wij trouwen begin september, we hebben onze ringen half maart besteld (hoe meer we op voorhand kunnen doen, hoe minder zorgen als de datum nadert he). we hebben met de juwelier afgesproken dat we ze tegen eind juli gaan halen (ze zijn waarschijnlijk wel al iets sneller klaar). Dat duurt dus nog wel even, maar normaal gezien gaat dat sneller.Onze ringen zijn wel niet uit een boekje, en het duurt ook iets langer omdat het platina zal zijn (ik kan niet tegen goud, erg he!).Ik kan onze juwelier trouwens ten zeerste aanraden: Fede di Oro in Izegem, echt fantastisch ... zowel qua keuze en mogelijkheden, als van prijs!groetjes,Leen09/09/2006
Wij hebben ringen van Colom... daar moet je wel 2 maanden voor rekenen, want die worden pas gemaakt als ze besteld worden, dan moeten ze nog gekeurd worden,... dus het duurt wel eventjes...
hey cindy,wij trouwen dan ook en gaan nu vrijdag eens piepen in antwerpen.ben hier en daar al is gaan kijken aan de vitrine, veel schoon dings ma wel duur vind 'k grtjs Heidi