Nu Online
Momenteel zijn er 331 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

mauritiustravel.nl

14-2-2011 12:19:07
iemand ervaring met mauritiustravel.nl?
wij zijn op zoek naar een goede reisagent om onze huwelijkreis naar Mauritius te boeken ...

Peggy
18-6-2011
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 609

Charlotte
1-6-2011
 Meld misbruik14-2-2011 13:28:18

Wij hebben er geen ervaring mee, maar wel de cataloog aangevraagd en deze vorige vrijdag ontvangen... Ik volg dus ook even deze topic mee :-).

Peggy
18-6-2011
 Meld misbruik14-2-2011 13:37:08

ik heb vanmorgen telefoon gekregen van hen, we hadden een offerte aangevraagd. Ik moet wel zeggen dat ik aangenaam verrast ben. Zeer proffesioneel, de nodige uitleg, ze garanderen ook de laagste prijs ( zoniet, gaan ze onder de prijs met 50 € ) ben toch wel veel geruster nu dan voor het telefoontje ( zo via internet... je weet nooit hé .. ) maar IATA nummer en zo kan je checken ... Ze vragen zoals overal een voorschot en 2 maanden voor vertrek krijg je volledig reispakket en moet je devolledige reis betaald zijn.
nu nog iemand vinden die er effectief mee op reis geweest is ....

Annelies
7-8-2010
 Meld misbruik14-2-2011 13:53:08

Hallo,

Wij zijn vorig jaar augustus naar Mauritius geweest. Alles is geregeld via Mauritius Travel. Supergoed gegaan! Alles geregeld via mail en telefoon... had er een beetje schrik voor maar was voor niets nodig. Wij hadden hotel Beau Rivage! Gewoonweg fantastisch.

Groetjes
Annelies

Peggy
18-6-2011
 Meld misbruik14-2-2011 14:43:47

super !! ben al weer pak geruster :-) vanavond maijn mailbox checken, ze zouden offerte van 2 of 3 hotels doorzende, boeken dan !!!

Peggy
18-6-2011
 Meld misbruik19-2-2011 23:01:37

geboekt !!!!! we gaan naar Mauritius !!! jippiieee!!!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...