Terug naar overzicht
Wij hebben er geen ervaring mee, maar wel de cataloog aangevraagd en deze vorige vrijdag ontvangen... Ik volg dus ook even deze topic mee :-).
ik heb vanmorgen telefoon gekregen van hen, we hadden een offerte aangevraagd. Ik moet wel zeggen dat ik aangenaam verrast ben. Zeer proffesioneel, de nodige uitleg, ze garanderen ook de laagste prijs ( zoniet, gaan ze onder de prijs met 50 € ) ben toch wel veel geruster nu dan voor het telefoontje ( zo via internet... je weet nooit hé .. ) maar IATA nummer en zo kan je checken ... Ze vragen zoals overal een voorschot en 2 maanden voor vertrek krijg je volledig reispakket en moet je devolledige reis betaald zijn. nu nog iemand vinden die er effectief mee op reis geweest is ....
Hallo, Wij zijn vorig jaar augustus naar Mauritius geweest. Alles is geregeld via Mauritius Travel. Supergoed gegaan! Alles geregeld via mail en telefoon... had er een beetje schrik voor maar was voor niets nodig. Wij hadden hotel Beau Rivage! Gewoonweg fantastisch. Groetjes Annelies
super !! ben al weer pak geruster :-) vanavond maijn mailbox checken, ze zouden offerte van 2 of 3 hotels doorzende, boeken dan !!!
geboekt !!!!! we gaan naar Mauritius !!! jippiieee!!!