Nu Online
Momenteel zijn er 563 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

foto's goedkope stoelversiering

14-2-2011 12:25:30
Hoi Hoi dames

Eindelijk zijn de foto's van mijn stoelversiering voor de kerk klaar, heb dit weekend een avondje gewerkt en alle 14 de stoelstrikken zijn af
Prijs 17euro 30 voor 14 stoelen :) (je leest het goed zeventieneurodertig :-D )
kwestie van de gedachte 'binnen budget blijven' hoog in het vaandel te dragen :-)

Nu de uitnodigingen klaar zijn (alle 100 ... ) en de stoelversiering in de kerk klaar is kan ik weer beginnen bakken en verder zoeken naar het ideale koekjes recept voor onze huwlijksbedankjes.

Heb dit weekend ook beslist om cupcakes te maken voor derden, ik doe het zooooo graag maar zelf alle dagen cupcakes vreten zien we niet zitten... we willen nog in ons trouwkleed kunnen nietwaar ;-)
Maar aangezien ik bijna wekelijks de vraag krijg van iemand of ik het niet zie zitten om voor zoon of dochterliefs verjaardag cupcakes te bakken en te versieren zal ik maar stoppen met nee zeggen en er gewoon voor gaan, lukt het me niet dan weiger ik wel kga geen luchtkastelen bouwen om dan achteraf met een knal tegen de grond te komen en mensen te moeten teleurstellen.

Nu als jullie naar de foto's willen kijken van de voorbereidingen van mijn uitnodigingen en stoelversieren etc... dan kan dat op mijn blogje regelmatig zullen daar foto's bijkomen en alles is in teken van 'budgetvriendelijke trouwen' behalve mijn kleed dan :-D maar ja girls will be girls ...
baaaaaaaaaaaaai
(ohja mocht je vragen hebben over iets op mijn blog aarzel zeker niet om te mailen ik geef je zeker een antwoord!) http://www.bloggen.be/mijn_creatieve_dagboek/

fatimma

fatimma
18-6-2011
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 3888

joke
13-8-2011
 Meld misbruik14-2-2011 12:45:47

wauw je stoelversiering is prachtig, ik wil er ook zelf aan beginnen
maar als ik jouw spullen zie gewoon af daar kan ik niet mee mee
proficiat en veel plezier met je verdere voorbereidingen

by the way ook veel succes met je cupcakes ze zijn echt knap

grtjs joke

Charlotte
1-6-2011
 Meld misbruik14-2-2011 13:25:00

Amai, jij bent wel de naam Creatief waardi hoor! Chapeau!!

Liselotte
20-8-2011
 Meld misbruik14-2-2011 14:57:19

Supermooi!
Ik heb een mailtje gestuurd via je blog!
Groetjes,
Liselotte

ellen
14-4-2012
 Meld misbruik14-2-2011 22:52:51

Hey,

Heel heel leuk.

Nog veel leute
groetjes Ellen

Stefanie
20-8-2011
 Meld misbruik15-2-2011 18:53:51

Super!!! Kan ik ergens de instructies krijgen om ze zelf te maken.
Gisteren heb ik ook besloten om de stoelversiering zelf te maken.
Ik dacht aan pomanders van tule of servietstof ...
Maar dit lijkt me ook super!!!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...