Terug naar overzicht
dag cindy, onze voorganger merkte op dat als iedereen een boekje heeft er minder zal geluisterd worden daarom hebben wij besloten 1 boekje per 2 personen te maken.
wij hebben er 70 genomen er komt 65 man naar receptie + feest + dansfeest en 30 man naar dansfeest dus denk dat ik wel genoeg zal hebben
Wij hebben 200 plaatsen in onze kerk.Al een heel wat mensen hebben reeds bevestigd dat ze naar de kerk komen.Dus dat aantal en nog wat reserve nemen. Gewoon aan iedereen vragen/pushen of ze komen naar de kerk. Doen wij ook :)
Hallo, Wij hadden 100 boekjes voorzien, dit waren er teveel.... 60 à 70 was voldoende geweest. Groetjes Annelies
Wij trouwden op een vrijdag en hadden 150 boekjes laten drukken. We hadden er een stuk of 20 over...
Wij hebben voor de receptie 130 mensen op de lijst staan. we nemen er nog wat extra voor diegene die er 'zo' bij komen. (wat er ook nog wel wat gaan zijn hebben we al vernomen). Wij nemen wel voor iedereen een boekje, maar niet alle teksten staan in ons boekje. De echte luisterteksten zijn bij ons verkort in een citaat; zo moeten ze wel luisteren.
oja; we nemen dus 150 misboekjes als het er tekort zijn moeten ze maar meekijken en hun oren goed spitsen!
ook wij nemen maar 1 boekje per 2 ...Ik denk dat we er een 30 al zullen laten drukken.Beter teveel dan te weinig. Al kunnen we moeilijk inschatten hoeveel mensen zullen komen aangezien mijn wederhelft zelfstandig is en veel van zijn klanten zeggen dat ze zullen komen. Ik zal misschien toch nog eens moeten hertellen denk ik :D