Nu Online
Momenteel zijn er 256 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Nog zo veel kleine dingen...

28-3-2006 12:33:28
Hey,

Ik begin zo een beetje te stressen...
Er zijn nog zoveel kleine dingen te doen.
Schoenen bruidskinderen, menu bespreken, ringen, kerkversiering, proefkapsel & make-up, iedereen nog eens contacteren ivm afspraken, misboekje en uitnodigingen worden deze week gedrukt, gastenboek maken, naamkaartjes & tafelbenamingen nog geen idee hoe en wat, gescenje voor de gasten, geschenkje voor de kindjes aan de kerk, ....

snappen jullie me...

groetjes Cindy 24 juni

Cindy
24-6-2006
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 403

Lien
26-5-2006
 Meld misbruik28-3-2006 12:36:03

als het een kleine troost mag zijn Cindy, ik moet ook al die zaken (behalve proefkapsels) nog doen en ik trouw een maandje eerder dan jij ...

Dus geen paniek, ik probeer ook nog steeds kalm te blijven :-)

groetjes

Lien
26/05/2006

Lindsay
6-5-2006
 Meld misbruik28-3-2006 12:37:22

VOLKOMEN!!!!!!!!!!!!!!

Bij ons is nu de kaap van de 6 weken gekomen!!!!! Ik krijg nu dus echt letterlijk kriebels in mijn buik van de zenuwen. Nu moeten we dus echt elk weekend met de trouw bezig zijn.

Fotograaf, proefkapsel, straks misboekjes gaan halen, alles bespreken met de koster over de gang van zaken in de kerk, naamkaartjes, geschenkjes, morgen terug gaan passen, bloemen bestellen, ceremonievervoer + DJ nog eens contacteren, ....

HELP!!

Bovendien moeten wij alles ook nog eens in orde maken voor na de trouw! Wij wonen allebei nog thuis en gaan een tijdje boven mijn ouders wonen (tweegezinswoning waar we onze eigen keuken en badkamer hebben), omdat onze bouw nog niet af is.

Dus een trouw, een bouw en een verhuis combineren!!! Nie simpel hoor.

Groetjes,
Lindsay
06/05/06

Els
1-4-2006
 Meld misbruik28-3-2006 13:16:07

Ik trouw over 4 dagen en heb die stressfase ook doorgemaakt, maar je komt er allemaal wel door, ik heb lijstjes opgesteld: die week moet dit en dat gedaan worden, die week dat... Ik dacht ook eerst dat ik de laatste vier weken niets meer zou kunnen doen 'want ik ging dan wel bijna trouwen', maar geloof me vrij, dat zijn allemaal heel gewone dagen die je goed kan vullen, en ik ben nu volop bezig met kleren verhuizen en zo, want ik trouw ook nog vanuit huis... alles komt in orde!! Zet het maar eens op papier!!
groetjes, en veeeeeeeel succes,
Els
P.S. 1 goede raad: plan de laatste week NIETS... ik ben nu ook ziek geworden en ben eigenlijk heel blij dat alles klaar staat: alles staat in bakken: dit is voor de receptie, dit is voor het avondfeest, ... geeft een gerust gevoel!!

Katleen
21-7-2006
 Meld misbruik28-3-2006 18:20:45

Hey

Ik ken het gevoel ook volledig. Ik vind het zelf zo raar, ik heb nog 4 maanden, maar sinds deze week lijkt het wel of ik dag en nacht in mijn hoofd met dat huwelijk bezig ben. Ik heb soms zelfs moeite om in te slapen of mij op het werk te concentreren :-(
Mijn gezond verstand zegt mij dat ik nog alle tijd heb en dat ik alles wel rond krijg, maar mijn hart bonkt er soms bijna uit.
Toch raar hé wat emoties met een mens kunnen doen...

Katleen
21-07-06

Heidi
24-6-2006
 Meld misbruik29-3-2006 8:57:29

Cindy,

ik moet ook nog vrij veel dingen doen, ben nu bezig met de uitnodigingen, envloppen zijn bijna allemaal geschreven, maar moet de uitnodigingen nog ineenknutselen. moet nog kledij voor de kids hebben, ondertrouw, en de ringen dus ook nog. nachtmerries en paniekaanvallen horen er blijkbaar bij :-) da's dus het minder leuke kantje maar het komt inorde! 24 juni gaan wij stralen joh, we gaan bangelijk goei weer hebben, vlinderachtige kriebels omdat ons ventjes er zo super goed uitzien. probeer positief te blijven, 24 juni is onze dag ;-)

groetjes
Heidi

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...