Terug naar overzicht
Linea Lin in Lochristi, zou ook zelf ontwerpen (website) Vévé in Oostakker, kleermaakster bruids-en suitekledij
En deze nog, voor als het iets verder mag zijn. Suère in Brugge, spreek uit ervaring, prachtige afwerking!!! Vriendelijk onthaal en meer dan genoeg pasbeurten, zeker eens de moeite om inlichtingen te nemen :) (website)
Beste, Je kan ook bij Youniek Bruidsmode langs gaan. Zij ontwerpen zelf maar maken ook kleedjes op maat, zelfs op basis van een foto. En daarbij zijn ze ongeveer 2/3 goedkoper dan de gewone bruidswinkels. van 399€ tot 899€, retouches inbegrepen. Succes met je zoektocht Nathalie
ik ben zeer tevreden van vévé, het was nu wel niet om een ganse trouwjurk te maken maar je kan het altijd eens vragen
Stepman Isabelle in Gent, SUPER goeie naaister, van ontwerp tot afwerking! Een echte aanrader! Greetz en succes met de voorbereidingen ... Fabienne
beste, Ik ben al 20 jaar kleermaakster. Ik kan inderdaad van een foto of schets een trouwkleed perfect namaken en er zelfs nog een persoonlijke toets aangeven , zodanig dat je op jouw trouwdag echt uniek bent . Je kunt gerust al eens op mijn website www.kleermaakster .be kijken. Je kan mij gerust bellen 0496/36.23.67 of 09/231.21.75 Vriendelijke groeten Veerle Vermeire (VéVé)
@Veerle, wil je mij alstublieft contacteren?Ik kan niet op je website.Mvg