Terug naar overzicht
Hey Aurelie, ook hier 87 dagen op de teller en soms slaat de paniek ook hier toe. Onze weekends zitten compleet vol tot aan onze trouw (alle op 1 weekend na) en er moeten nog afspraken bijkomen... Als ik kijk naar je planning denk ik niet direct dat je iets vergeet... Ik heb hier ook nog genoeg te doen:-getuigendag organiseren- lingerie- alles wat bloemen betreft- misboekjes printen (als we bevestiging hebben van alle lezers)- menu definitief vastleggen + menukaarten printen- tafelkaartjes & naamkaartjes printen en schrijven- eerste pas van trouwkleed- proefkapsel en proefmake-up- vrijgezellen van verloofde en mij- epileren en manicure en zo- samenzitten met zaal en traiteur- samenzitten met fotograaf- samenzitten met muzikanten- laatste details mailen naar pastoor- trouwringen afhalen- huwelijkskaars ontvangen (hopelijk ok met post anders opnieuw bestellen)- tafelschikking Waarschijnlijk vergeet ik ook wel nog een paar dingen. Wij zijn er nog niet echt uit welke cadeautjes we aan wie gaan geven... succes nog!
Je staat er volgens mij heel goed voor Nog enkele dingen waar ik aan denk, maar die je waarschijnlijk ook wel in orde hebt: * uitnodigingen bestellen en versturen * enveloppedoos, gastenboek * versiering huis, kerk, feestzaal * ... Nog veel plezier bij je laatste voorbereidingen!
Hallo, Ook hier ongeveer hetzelfde lijstje als bij jullie dames. De laatste kleine prulletjes nog afwerken! Veel succes nog!
Hallo, Bij mij is het ongeveer vant zelfde. 94 dagen op de teller en Stress, Stress, Stress, mijn vrije dagen zitten overvol. Enorm veel bang dat ik vanalles ga vergeten te regelen. Maar ja, zal wel normaal zijn zeker :) Denk dat ik ivm de planning ongeveer op zelfde hoogte zit. Vandaag komen ze de proefdruk van de uitnodigingen laten zien :) Spannend :) En 30-03 mag ik mijn eerste pasbeurt gaan doen jiepie Veel succes nog!
aaah het doet zo'n deugd van te horen dat je niet alleen ben ... Idd gastenboek zou ik ook moeten gaan halen!!! *plaats dit op haar lijstje* !
Hoi, Ziet er goed uit, bij mij is het meer stress (moet dringend mijn uitnodigingen maken) want door nieuw werk en dringende verhuis/renovatie schiet werken voor den trouw er een beetje in. Pffff... In ieder geval nog veel succes met de voorbereidingen! Groetjes,Kendra
Hey Aurelie, Ik heb op de zelfde dag mijn eerste pas en op dezelfde dag wordt onze vrijgezellen georganiseerd. En het is echt zo, de laatste loodjes zijn het zwaarst. - muziek op cd zetten - uitnodigingen versturen - ballonnen zoeken - lingerie, ... en het allermoeilijkste vind ik de tafelverdeling. Probeer er toch wat van te genieten, komt allemaal goed! En moest het dan toch zo zijn dat we iets vergeten, dan zal het zo zijn he :) Groetjes,