Terug naar overzicht
Oei, wel stom dat de zaal jullie niet volledig op de hoogte gebracht heeft. Jammer dat dat de dag van vandaag nog kan gebeuren. Jullie nieuwe datum zal onwaarschijnlijk even magisch zijn! Groetjes Saea
We hadden eerst 29/10/2011 vooral omdat dat net aan het begin van de kerstvakantie valt en ik in het onderwijs sta... Daarnaast wast wel leuk want we zijn ook op een 29ste beginnen verkeren. Maarja tzou nu hopelijk de 22ste oktober worden en anders de 15de, maar alles hangt nu af van de dj en de stad... afwachten tot morgen dus...
En kan die zaal dan niet een efforreke doen voor jullie omdat ze jullie verkeerd hebben ingelicht? Als die datum echt belangrijk is voor jullie, zou ik nog niet te rap opgeven! Mss vind je nog iets anders?
Je hebt toch al een prijsofferte gevraagd bij Artcube? Wij wouden onze trouw daar ook organiseren, maar vond het nogal kostelijk. Je moet je prijslijst ook goed bestuderen, op het eerste zicht leek het betaalbaar, maar met verder te lezen werd het duidelijk dat ze voor alles extra vragen en dat het uiteindelijk toch duur uitkomt.
datum is op zich niet echt zo erg hoor... we wilden liefst trouwen op de dag dat we !jaar samen waren, maar 29 augustus is geen zaterdag en mijn broer en zus studeren aan hogeschool en unif en kunnen herexamens hebben dus hadden we dat zoiezo al maar geschrapt. Goed nieuws van de dj de dagen waarop ArtCube nog vrij is kan hij ook, nu dus enkel nog stad gent! hopelijk kan stad gent de 22ste nog dan is alles in ok en met ik na mijn trouw gelukkig maar een weekje werken voor het vakantie is dat zal ik wel overleven!
@valerie: ja heb alles grondig zitten uitellen en 't komt even duur als de zaal die we eerst wilden, alleen zit er nu alles mooi in meegerekend, dus het is net binnen budget.
Amaai, das idd echt pech!