Terug naar overzicht
Hoi Ann,Van waar ben je? Ik weet er een goeie zijn in de Smedenstraat in Brugge. La finesse, denk ik dat het heet. Ze werken samen met de conceptwinkel van Linea Raffaëlli te Brugge.Grtz Debra11/08/06http://debraenjantjetrouwen.bruiloftsite.nl
Dag Ann,Indien je van omgeving Antwerpen bent, dan kan ik Marie-Fleure in de winkelstraat in Lier zeker aanraden. Daar heb ik het voorbije weekend ook mijn lingerie gevonden.Succes!Kim
Hallo!Ik heb een setje gekocht van Marie Jo, dat vind je zowel bij Inno als in de meeste kleine lingeriespeciaalzaken. Bij mij was het moeilijk om iets te vinden, want ik wou iets romantisch, met kant, maar het moest rond de nek gaan, vermits mijn topje van mijn kleed ook haltertop is. Maar dus toch gevonden, in crèmekleur!groetjesDaphne(24 mei)
Hoi, ik ben bij inno geweest. Je vindt er vooral eenvoudige modellen in verschillende prijsklassen. Veel succes!!
In mortsel heb je Taeymans (donderdag is sluitingsdag), ze helpen me er altijd met kwaliteit verder... bh's die ook na twee keer wassen nog hun vorm behouden, dus geen hunkemollerprincipe...
hey ann,ik zat met hetzelfde probleem, moet vrijdag gaan passen en had nog geen lingerie, ben daarnet direct na mijn werk op mijn fietske gesprongen en naar la finesse in brugge geweest, ben daar heel goed bediend, en heb dus mijn lingerie. Nog niet panikeren dus ...Winkels in het antwerpse ken ik niet aangezien ik van brugge ben.nele20 mei 2006
Ik ben dol op Marlies Dekkers-lingerie: die is heel sexy en tegelijkertijd supercomfortabel. Ze heeft inmiddels al veel verkooppunten, je kan ze terugvinden op www.marliesdekkers.com .Bij mij zag je de bandjes van mijn bh (dat mag, omdat ze zo speciaal zijn) heel duidelijk, en ik heb daar heel veel complimentjes over gekregen op mijn trouw. En ik heb hem sindsdien nog heel veel gedragen!Veel succes,Groetjes,Barbara4.11.2005
Ik heb mijn BH (met bandjes die je op 3 manieren kan dragen) ook gewoon bij Inno gekocht. Best veel keuze, hoor!!
Hey,ik ben naar zo'n klein boetiekske geweest, met een hele toffe verkoopster. Die kennen er toch meer van dan ikzelf hé. Er moesten wel een paar stuks besteld worden, maar ik weet zeker dat je nog wel iets vindt.Groetjes,Lieve
Lingerie Ann op de Bredabaan in Merksem
Hallo AnnIk ben in La Finesse geweest in de Smedenstraat in Brugge.Zij kent er alles van en het is een geweldige bediening.Groetjes Ellen
Dag AnnInno zou ik niet aanraden, moest ik jou zijn, ga naar een boetiekje in de buurt of zo (er zijn er zeker genoeg), daar kunnen ze je het beste helpen.GroetjesVaness