Nu Online
Momenteel zijn er 501 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

the big apple

14-2-2011 19:39:29
Hey iedereen
Wij trouwen in de grote vakantie en zijn volop ideen aan het opdoen als inkleding
Gezien we op huwelijksreis gaan naar New York (met nog een uitstap naar de bahama's) hadden we gedacht om als thema 'the big apple' te nemen. Ook willen we een vintage tintje aan ons huwelijk geven
Heeft er iemand ideen? voor inkleding van de zaal, uitnodigingen, tafelverderling, ...?

Mercikes

Erika
27-8-2011
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 913

Ce
13-9-2013
 Meld misbruik15-2-2011 13:05:54

Tafelindeling : bekende NY gebouwen of plaatsen

Uitnodigingen : vliegticketten-look naar NY

Decoratie : misschien eerder ludiek maar decoreren met felgroene appels (google eens op "wedding decoration green apple"), dit is mooi gecombinneerd met wit, zilver, zwart.
Of natuurlijk de kleuren van de Amerikaanse vlag.
Bij Ikea verkopen ze redelijk goedkoop posters van vb Empire State building, dit is leuk als aankleding, of om van iedereen een foto te laten nemen met dit als achtergrond. Vaak zin posters zwart-wit met de gele "cabs", dus kan je ook verder met geel decoreren vb bloemen op tafels, bruidstaart, enz

Success

Erika
27-8-2011
 Meld misbruik15-2-2011 16:07:03

mercikes voor de tips

Wendy
28-5-2011
 Meld misbruik17-2-2011 22:27:37

Hey,

Wij gaan ook op huwelijksreis naar New York en de Bahamas!
Welk hotel hebben jullie op de Bahamas?

groetjes
Wendy

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...