Terug naar overzicht
Wij zijn vorige week ook langs geweest. Ik vond er ook niets van terug op het net. Maar ik kan u wel zeggen dat het een heel sympathieke dame is die ons heeft ontvangen. De zaal is mooi en verzorgd. Je zou het echt niet verwachten dat daar zo'n grote feestzaal zou zijn. Er is een grote parking aan. Allemaal positief, maar wij hebben toch een andere feestzaal genomen Qua prijs zijn ze niet duur, maar zeker ook niet goedkoop. Wij hebben eens de optelsom gemaakt en in onze zaal is de prijs een stuk lager voor een betere kwaliteit. De tijd is een beetje blijven stilstaan bij de presentatie op hun borden (zie hun fotomapje) Hopelijk weet je hier toch al ietske meer mee. We zijn er nog niet gaan feesten, maar dit was onze indruk. Veel succes
De zaal is gebruikt bij één van de bruidjes in het programma " Zo zijn we getrouwd.", als ik mij niet vergis. http://www.vt4.be/videos/intieme-openingsdans Maar heb net gekeken dat de beelden die overblijven niet zo heel erg veel zeggen over de zaal zelf. Misschien ken je iemand die de beelden heeft opgenomen, zodat je de zaal helemaal aangekleed én in feeststemming kan zien? Succes!
De foto's op de site geven mooi weer hoe de zaal is. Het feest dat ik heb meegemaakt zag er net hetzelfde uit.Eten heb ik er niet gedaan, daar kan ik niet over oordelen, dessertenbuffet was OK ... niks speciaals maar ook niks op aan te merken. Rekening houden dat er een db meter hangt ... dj moet dus de hele avond met een oog op het zwaailicht gericht het geluidsniveau in het oog houden.