TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
mieke
14-5-2011
|
15-2-2011 8:36:16
hallo,
Ken dat probleem,wij waren ook begonnen met danslessen en wij dansen ook zo graag. Na de eerste les hadden wij al zoiets van "amai dat is niet voor ons". we hebben dan gebeld en gezegd dat het niet voor ons is, alles was zo stijf terwijl wij losse mensen zijn. We gaan nu doos onze dj enkele nummers op cd laten zetten en gewoon onze eigen dansjes doen, w moeten er wel nog aan beginnen met nog 87 dagen op de teller, ik denk dat het we leuker zal zijn en dat we meer het publiek gaan mee hebben. Dus maak jullie geen zorgen jullie vinden er wel wat op.
groetjes
|
|
Annelies
7-8-2010
|
16-2-2011 15:31:02
Hallo,
Ik ken het hoor, wij volgen ondertussen al bijna 6 jaar dansles. Alle begin is moeilijk, zeker als je nog nooit dansles gevolgt hebt. Maar als jullie even op de tanden bijten ben ik er zeker van dat het jullie lukt!
|
|
Annelies
7-8-2010
|
16-2-2011 15:32:09
.... (tekst weer weggevallen)
Tip: als vrouw mag je inderdaad niet leiden, je moet gewoon volgen. Dat is niet gemakkelijk, maar ik zet mijn verstand op nul en geniet van het dansen... zalig....
Groetjes
Annelies
|
|
Ingrid
7-5-2011
|
17-2-2011 9:42:18
Hallo,
Wij hebben er nu 3 danslessen (in groep) opzitten en hebben al afgesproken dat we de volgende cursus ook geen doen (semi-gevorderden). Het is echt super; elke vrijdagavond. Voor ons een afsluiter van de werkweek en echt een uurtje volledige ontspanning. De pasjes lukken ons goed en de dansleraar legt het héél geduldig uit.
Groetjes,
Ingrid
|
|
Tamara
21-5-2011
|
17-2-2011 19:20:46
Ja, wij gaan er ook iets los van maken, en ik kan wel geloven dat eenmaal dat je wat pasjes kent, dan het super leuk is, alle begin is moeilijk, maar dacht dak misschien wel wat meer swung had, ha ha! Is dat tegen gevallen.
|
|
|
|
Altijd op jouw ritme! Specialiteit van huwelijksfeesten.
in West-Vlaanderen |
Lable.be - De discobar waar het koppel centraal staat
in Beerse |
in Opwijk |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
Professional Party DJ Services - Allround Trouw & Feest Deejay
in regio Zuiderkempen |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Allround party DJ, eerlijke prijzen, ambiance inbegrepen!
in Schoten |
Feesten in stijl
in Kessel-Lo |
MUSIC IS THE SOUNDTRACK OF OUR LIVES
in west - vlaanderen |
uw perfecte dansfeest, daar maken we werk van.
in Oost- en West- Vlaanderen |
fun op je dansvloer ----- DJ's ----- 0496 51 14 14 -- http://infinity.be/
in Diksmuide en Zaventem |
A brand of magic never fails
in Menen |
in Belsele |
Pro allround Dj op je feest of fuif ! Reeds 18 jaar partytime!
in heel Vlaanderen |
Van Gala tot Party
in Wetteren |
De kwaliteit van uw feest is het allerbelangrijkste voor ons
in Aalter |
DJ - VIDEOGRAAF - VIDEOSCHERM
in Vlaanderen - Antwerpen - Limburg |
|