Terug naar overzicht
hoi Tinne, Even googlen en je vindt al veel voorbeelden op trouwsites van reeds getrouwde koppels... Ook de opbouw van een huwelijksviering kan je zo makkelijk terugvinden. groetjesJoyce
Ik heb het mijn ook volledig gegoogled ben er wel even mee bezig geweest maar als je de opbouw hebt dan is het wel gemakkelijk te vinden mijn opbouw is als volgt: - intredelied - welkomswoord - vergevingsmoment - openingsgebed - eerste lezing - tussenzang - evangelie - homelie (dit heb ik gewoon vermeld maar niks bijgeschreven) - huwelijksinzegening - huwelijksbelofte - zegening van de ringen - tekenen van het huwelijksregister - huwelijkslied - wijding van de huwelijkskaars - voorbeden - offerandelied - offerandegebed - prefatie - dankgebed - eucharistisch gebed - onze vader - huwelijkszegening - vredeswens - communie - communielied - bezinning - slotgebed - zending en zegen - uittredelied - dankjewel Groetjes en veel plezier!!
wij hebben hem zelf opgesteld aan de hand van enkele boekjes die we hebben gekregen. Ik vond het ook belangrijk om rond een thema te werken. Das wel niet altijd even makkelijk.Wij werken rond het samenleven en elkaar leren accepteren zoals je bent. Aangezien onze families niet zo goed overeenkomen. groetjes Elke
Dankjewel voor jullie reacties!