Nu Online
Momenteel zijn er 236 gebruikers online, waarvan 1 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Huwelijk plannen in sneltempo

14-2-2011 20:59:05
Hallo bruidjes (to be)

2 weken geleden hebben wij beslist om nog dit jaar te huwen. Met nog 94 dagen op de teller hebben we dus nog alles te plannen. Of toch bijna... De feestzaal is beslist, de datum is gekozen, de stof voor het kleed is gekocht.
En dit is het tot nu toe.
Zijn er bruidjes die ook in sneltempo hun huwelijk hebben gepland? Waarop zouden we zeker moeten letten zodat het niet lijkt alsof dit vlug is geregeld?
Groetjes

Lien
20-5-2011
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 630

vanessa
2-7-2011
 Meld misbruik14-2-2011 21:10:19

Amai, knap dat jullie in zo'n korte tijd jullie huwelijk willen plannen.

Het zou niks voor mij zijn, maar als jullie het zien zitten komt het zeker allemaal in orde.
Ik denk dat je wel zo snel mogelijk nog de grote dingen moet regelen (dj, fotograaf, vervoer,...) want die zijn altijd heel snel volgeboekt.

Doe gewoon waar jullie je goed bij voelen, en dan hebben jullie binnen 94 dagen een geweldige dag. Ik moet nog 137 dagen wachten, maar wij moeten enkel nog de kleine dingen regelen (bruidsboeket, versiering, bedankjes kerk,...)

Veel plezier!

joyce
30-4-2011
 Meld misbruik14-2-2011 21:13:45

hoi Lien,

Als je een goede to do-list hebt en alles stap per stap (rustig) aanpakt, moet dit volgens mij wel lukken hoor!

Veel succes met de voorbereidingen!
groetjes
Joyce

caroline
15-7-2011
 Meld misbruik14-2-2011 21:52:55

Hey,
idd alles stapje voor stapje en toch je tijd nemen om alles goed te overwegen.
Wij doen het op 2 maandjes langer als jullie en doen wel goed voort, maar nemen toch onze tijd om geen overhaaste beslissingen te nemen.
Ik denk vooral aan uitnodigingen, kledij en feestconcept, als dat in orde is, dan gaat het er echt niet overhaast uitzien!
Succes!

tamara
20-5-2011
 Meld misbruik14-2-2011 22:45:31

Hallo Lien,

Wij trouwen ook die dag!
Gewoon rustig blijven, stap per stap alles afwerken.
En dan wordt het een pracht dag!
groetjes en veel succes

ilse
7-8-2010
 Meld misbruik15-2-2011 7:34:19

Hey Lien,
De belangrijkste dingen die eerst moeten vastliggen zijn datum (gemeentehuis) en zaal. Die heb je zo te zien al en het kleed ga je blijkbaar zelf maken/laten maken dus daar hoef je ook al niet wakker te liggen van levertermijnen bij winkels. Dan best snel de fotograaf en de dj. (Als jullie voor de kerk trouwen ook de kerk vastleggen.)
Daarna kan je je gaan concentreren op de uitnodiging (en eventueel het misboekje).
Ik heb mijn trouw op 5 maand geregeld. Ik moet zeggen dat ik gek genoeg héél veel met mijn duimen heb zitten draaien Mijn kleed was op 1 weekend gekozen en voor de rest liepen alle beslissingen enzo ook heel vlot. (Wij zijn wel enkel voor de wet getrouwd.) Het kan dus perfect! Gelukkig maar, ik heb toch niet het geduld om er langer dan 6 maand op te moeten wachten.
Groetjes,
ilse

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...