Terug naar overzicht
Hey Darline, Persoonlijk zou ik ze meteen vragen om voor een andere kleur te kiezen. Jouw trouwkleed en jouw dag gaat voor op hun jurk.De andere kleur kan ik niet zo meteen zeggen, tegenwoordig zie je veel in dat felle groen of appelblauwzeegroen, maar dat zou ik ze dan eventueel zelf laten kiezen om hun niet helemaal tegen de muur te zetten, bij wijze van spreken. Gewoon zeggen, geen rood :-) Groetjes xxxx
In eerste instantie zou ik ook zeggen "geen rood!" maar langs de andere kant zou het wel mooi zijn als de suite volledig in het rood is (zonder witte accenten!) en jij dan in het wit met rood. Ik vraag me af welke kleur je hen anders zou aanraden... tenzij ze in het roos willen komen kan ik niet veel kleuren bedenken die bij rood & wit gaan en het mag natuurlijk ook niet vloeken op je trouwfoto's ;-). Groetjes!
Ik zou hen ook geen rood laten dragen. Als ze enkel rood dragen zonder andere accenten, dan kan het wel mooi zijn, zoals Evelien zegt. Maar wat als het niet 100% hetzelfde rood is? Ik zou het persoonlijk niet doen... en hen vrij laten in het dragen van andere kleuren. Misschien is wit dan nog wel 'zachter' en laat het jouw kleed meer opvallen! Maar dat zal jij best weten als je het bekijkt bij je kleed.
probleem is alleen dat ze van mij verwachten dat ik een kleur zeg. Heb ook al zitten denken ofwel volledig in het wit ofwel zwart. maar zwart in de zomer is misschien niet zo aangenaam om te dragen he
Oranje? (niet knaloranje zoals een appelsien, maar lichtoranje) Da's een kleur die zeker bij rood en wit past, en een fleurige zomerkleur!
blauw ?
Hey! 'k Zou het persoonlijk ook niet doen. Je kan wit laten combineren met blauwig ofzo? Dan kunnen ze nog kiezen welke kleuren van blauw ze willen. Of ze helemaal in het blauw willen komen e.d.
Hallo, Ik had een volledig rood kleedje en heb aan de dames in de suite gevraagd of ze vooral in het zwart gekleed wouden gaan. De heren waren in een antraciet kostuum met zwart hemd en zilveren das. Mijn man was in het heel licht grijs (dus wij vielen goed op ). Groetjes Annelies