Nu Online
Momenteel zijn er 477 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Trouwkleed - Linea Raffelli

15-2-2011 5:50:01
Frustraties, Dilemma's, Twijfel alom.

Ik heb hét kleed gevonden alleen valt het ver buiten mijn budget.
Ook heb ik een ander kleed gevonden binnen mijn budget, maar niet dat Wow gevoel dat ik bij het andere kleed had.
Ik wil me wel Wow voelen op die éne speciale dag natuurlijk, maar het is ook maar voor één dag :s
Weet er iemand anders waar ik trouwjurken van linea Raffaelli aan een goedkopere prijs kan vinden?

groetjes en bedankt

Liesbet
24-9-2011
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 1647

Sofie
30-4-2011
 Meld misbruik15-2-2011 7:59:50

Hoi Liesbet,

In Brugge is er een outlet store...
mss vind je daar goedkopere jurken

Groetjes

katrien
1-10-2010
 Meld misbruik15-2-2011 10:09:07

Hey,
Ik heb mijne in de store van brugge gekocht.

Ik doe de mijne weg,het is model B10SET21 :-)

Hij is profesioneel gereingd+een stola erbij.

Meer info: katrien_dewaegeneer@hotmail.com

Carina

Meld misbruik15-2-2011 11:15:52

@Sofie
Waar is die outlet in Brugge?

marcia
28-5-2011
 Meld misbruik15-2-2011 13:02:42

dag Liesbet,

Ik trouw op 28 mei en heb een Rafaelli-kleed.
Ben sowieso van plan om het nadien te verkopen. Als je zo lang kan wachten, kan ik je misschien verderhelpen...

groetjes,
Marcia

katrien
1-10-2010
 Meld misbruik15-2-2011 15:20:28

@carina, dat is in de smedenstraat.Ni ver van 't zand.

Ik heb de mijne daar ook gekocht.
Ze hebben daar ook suitekledij,juwelen,schoenen,...

chrisje
5-8-2011
 Meld misbruik15-2-2011 18:36:45

Hallo,

heb vandaag gehoord van een vriendin dat ze in Aziexport in Antwerpen geloof ik overstock verkoop doen aan enorm lage prijzen je kunt deze vinden op de site via davy broeckx dacht ik...

Oksana

Meld misbruik16-2-2011 23:16:21

Bert

Meld misbruik19-2-2011 11:06:39

La Sposa Outlet Store in Beveren-Leie! Een aanrader, kleedjes vanaf 300 euro tot ...

Liesbet
24-9-2011
 Meld misbruik20-2-2011 10:24:31

Hey,

Bedankt allemaal voor jullie fijne reacties, op sommige site's ben ik gaan kijken.
Maarjah ge kent dat misschien wel, eens uw gedacht ergens op gezet dan blijft dat zo hé. De mama en oma vonden het ook zo super erg om mij er over bezig te horen, dat de oma gezegd heeft dat ze wel een klein deeltje zal bijleggen.
Bij deze, gisteren het droomkleed gaan kopen. Helemaal mijn ding, en er volledig van overtuigd dat ik me geweldig ga voelen die dag, mits ik nu al op wolkjes loop gewoon al bij het gedacht :-)

Groetjes, en nog eens bedankt allemaal
xxxx Liesbet

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info