Nu Online
Momenteel zijn er 417 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

enveloppendoos

15-2-2011 10:29:51
Hoi,

Wie kan mij helpen aan een leuk of origineel idee om de enveloppen die we krijgen bij te houden?
In onze zaal is daar niets voor voorzien en ik wil daar ook niet heel de receptie mee in mijn handen staan.

Bedankt!

Joke

Joke
21-5-2011
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 835

Elke
13-8-2011
 Meld misbruik15-2-2011 10:32:11

in de ava kun je speciale dozen krijgen ofwel via het internet zijn mooie ideeën te vinden zoals bvb een ijzeren koets met gleuf voor de enveloppen ...

Charlotte
1-6-2011
 Meld misbruik15-2-2011 10:54:08

Wij hebben een eenvoudig kistje gekocht bij Casa en plaatsen daar dan een molslotje op. De gleuf moeten we wel nog maken!

angela
2-10-2010
 Meld misbruik15-2-2011 12:31:29

Ik had een lege emmer van mayonaise. Had bij Vista print een gratis spandoek besteld met daarop vanaf vandaag zijn wij man en vrouw. Had de spandoek rond de emmer gekleefd en verder nog versieringen aangebracht en vanboven een gat gemaakt waar men de enveloppen kon in deponneren.
Wel wat werk maar leuk omdat het zelfgemaakt is he.

groetjes Angela

Ellen
30-7-2011
 Meld misbruik15-2-2011 12:32:41

Je kan inderdaad bij AVA ofzo een doos kopen.
Ik ga proberen zelf iets in elkaar te knutselen.
Wij gaan namelijk een uitbouw aan ons huis zetten en vragen centjes voor meubels en inrichting. Ik ga proberen een kast te maken waar mensen dan de enveloppe in kunnen steken.
Je kan een doos ook mooi versieren natuurlijk. Met foto's van jullie of teksten, bloemen,....
Ik vind de meeste dozen nogal saai en vrij klassiek. Je kan er zelf iets heel mooi van maken!

Lesley
8-7-2011
 Meld misbruik15-2-2011 21:29:32

Ik heb onze enveloppendoos zelf in elkaar gestoken met enkele dozen (casa, blokker,...) voor geen geld, slechts 6 euro...
Uiteindelijk is het heel mooi geworden. Het idee haalde ik op volgende site:
http://www.forthemodernbride.com/FTMB-Wedding-Card-Box-Gallery-s/63.htm

Ellen
9-7-2011
 Meld misbruik16-2-2011 15:10:08

Ik was van plan om drie ronde dozen te kopen. Ik wil ze op elkaar kleven van groot naar klein (vorm van bruidstaart) en daarna ga ik ze versieren met tule en pareltjes.
Nu nog zoeken naar ronde dozen in 3 maten...
Zouden ze dat ook hebben bij AVA?

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik16-2-2011 15:22:23

Wij hadden een ladekistje met 3 lades: zo kon ik de enveloppen al sorteren volgens familie, vrienden en collega's (je weet maar nooit of je geld krijgt zonder naam of kaartje in de envelop of dat je een lege envelop krijgt).
Je hoeft niet persé een doos te nemen, hé! Heb ook al een koffer geweten (geld ging naar de huwelijksreis), een miniatuurhuisje (geld ging naar de verbouwingen), een vogelkooitje, een rode brievenbus,...

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...