Nu Online
Momenteel zijn er 29 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

feestkleding

15-2-2011 10:43:41
Hallo allemaal,

Ik ziet ziek thuis, heb nu wat tijd om vanalles op te zoeken.
Mijn zus en beste vriendin zijn nog op zoek naar een kleedje voor mijn huwelijk.
Ik heb beloofd voor hen eens rond te horen.

Ze zijn overal al eens gaan zien. In de "gewone" winkels maar hebben nog niet echt iets gevonden.
Hebben jullie tips? Leuke winkels?

Onze mannen van de suite zijn allemaal in Jaquet.
Op de uitnodiging staat niets van dress code. Ik wil dat iedereen komt waar hij/zij zich goed in voelen.

Nu willen zij een leuk kleedje. Kan iemand hen helpen?

Alvast bedankt!
Groetjes,
Julie

Julie
16-4-2011
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 1729

deborah
28-5-2011
 Meld misbruik15-2-2011 11:04:38

als ze een suitekleedje willen: Brussels cereomy in brussel aan de adolph maxlaan, niet ver van rogiersplein
veel van mijn suitemeisje hebben daar hun kleedje gevonden
ze hebben tussen de 100 en 300 eur max betaald
mss interessant?

Lieselot
24-9-2011
 Meld misbruik15-2-2011 11:06:06

coast, wordt verkocht in de inno... je kan op de site eens kijken: http://www.coast-stores.com/all-dresses/dept/fcp-category/categorylist

groetjes

karen
31-5-2011
 Meld misbruik15-2-2011 11:29:46

Wat voor stijl zoeken ze? Een mooi gekleed jurkje? Of een lang kleed? Klassiek of niet?
En in welke streek zoek je?

Agnes B heeft mooie korte jurkjes, Chine ook (verandert wel van naam!), Caroline Biss, Chloe, French connection in zijstraat dansaertstraat bxl), Max&co, Rua Blanche, ..... In brussel kan je eens gaan kijken bij Icon, op de nieuwe graanmarkt....

Zelf vind ik Brussels ceremony gene chte aanrader. Het zijn de goedkope versies van duurdere merken ceremoniekledij. Daar is zeker niks mis mee, maar je ziet het er helaas wel een beetje aan. Het is ook heel klassiek. Afin, dat is mijn smaak....

Online: www.yoox.com, www.mytheresa.com

succes!

karen
31-5-2011
 Meld misbruik15-2-2011 11:32:11

bijsturing: ik heb bij Brussels ceremony wel enkel de bruidsjurken bekeken, dus niet de suitekledij. Misschien is die wel wat meer up-to-date en kwalitatief hoor!!

Bruidje
28-4-2012
 Meld misbruik15-2-2011 14:19:18

Hey Julie!
Mijn zus is vorig jaar getrouwd en je hebt heel veel leuke feestkleedjes bij BCBG Max Azria in Antwerpen. Niet goedkoop (ongeveer rond +/- € 150-300) maar ze zijn echt wel heel erg mooi/goede kwaliteit/best chique maar toch ook party!
Check zeker eerst of de nieuwe voorjaarscollectie binnen is.
Een andere tip : via www.asos.com kan je keiveel supermooie (en goedkope!) kleedjes bestellen. Ik ben er normaal zelf niet zo voor, maar heb het 2w geleden eens geprobeerd.
Alles is goedgekomen : kleedje was heel mooi en ong. binnen 10d geleverd.
Leveringskosten bedragen ook maar iets van € 3 ofzo.

Anke
9-9-2011
 Meld misbruik15-2-2011 17:16:43

Stripes?
Dit is een winkel waar ikzelf wel mooie kleedjes tussen vind.
Deze zijn feestelijk, maar niet overdreven chique en je kan ze met gemak achteraf ook nog aandoen!

Anke
9-9-2011
 Meld misbruik15-2-2011 17:17:34

Steps sorry i.p.v. stripes

jeff
27-8-2011
 Meld misbruik15-2-2011 22:10:32

kijk eens in de wijk bij de turken enzo in Brussel,in de rue de brabant, wel 20 winkels, geen mooie winkels...maar wel hééél mooie feestkledij in alle prijzen al van 50 euro!!!!!
Echt toffe spullen!

Julie
16-4-2011
 Meld misbruik18-2-2011 13:22:53

Hallo,

Bedankt allemaal voor de reacties.
Wij weten zaterdag weer wat doen! :-)

Groetjes, Julie

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...