Nu Online
Momenteel zijn er 450 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

knopen doorhakken - kunnen jullie helpen?

15-2-2011 10:49:10
Ok, we zijn tussen 2 vervoersmiddelen aan het twijfelen:

Een oude Citroen bus waar 14 volwassenen + bruidskindjes in kunnen (zijn met 12 volwassenen)
OF
2 splitbusjes van VW waar we max met 14 in kunnen (dus inclusief kindjes)

Prijs ligt ongeveer gelijk.

Wat zouden jullie doen?

En als je kiest voor VW busjes: hoe zou je de verdeling van suite dan doen?

Kelly
4-6-2011
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 528

Charlotte
1-6-2011
 Meld misbruik15-2-2011 10:59:35

In dit geval zou ik voor de gezamenlijke bus gaan :-). Dan wordt het niet te veel puzzelen wie waar komt... Dat denk ik nu, maar ik ken natuurlijk de opstelling van jullie beide families niet.

Leontine
3-6-2011
 Meld misbruik15-2-2011 11:43:44

Als iedereen overeen komt zou ik ook gaan voor 1 grote bus. Is toch gezelliger ook met z'n allen samen. Komt niet iedereen overeen, dan is splitsen wellicht het beste.

Sylvia
15-6-2012
 Meld misbruik15-2-2011 11:48:54

Ik zou ook voor allemaal samen gaan in 1 bus. Als de prijs toch gelijk is en de bus is nog vrij, niet twijfelen en maak er een gezellige boel van :-)

laetitia
24-9-2011
 Meld misbruik15-2-2011 12:16:48

Allemaal samen! Is veel plezzanter denk ik...

Ce
13-9-2013
 Meld misbruik15-2-2011 12:41:50

Ik zou voor de 2 busjes gaan... als er 1 in panne valt, kan het andere desnoods 2x rijden.
Murphy is een giede vriend, daarom dat ik steeds oplossing op voorhand zoek

en ik zou eventueel de mannen in 1 bus en de vrouwen in de andere
niet te stijf opspiltsen van vb familie bruid apart enz...

julie
28-5-2011
 Meld misbruik15-2-2011 13:15:03

Ik vind de opmerking van Ce wel terecht. Maar bon, je kunt zo voor alles een backup voorzien. Misschien brand de feestzaal wel af de dag op voorhand en moet je een 2e zaal huren... Dit is uiteraard een volledige ramp, maar je moet natuurlijk niet over alles beginnen panikeren.

Maar inderdaad, als je voor hetzelfde geld 2 auto's kunt huren is dit mooi meegenomen. De splitsing van mannen en vrouwen vind ik ook goed, maar dan moeten beide busjes op hetzelfde moment aankomen aan de kerk en moeten de mannen en vrouwen in de goede volgorde uitstappen. Zodat ze telkens per koppel naar binnen kunnen gaan.

joke
13-8-2011
 Meld misbruik15-2-2011 13:32:16

mij lijkt het veel leuker met z'n allen in 1 bus hoor, als dit gebeurt of als dat
ja als morgen de lucht invalt zijn ook alle mussen dood
je kan je nu eenmaal niet op alles voorzien, het lijkt me gewoon veel
gezelliger voor iedereen om samen op 1 bus te zitten en dus allen die samen
overal aankomen en geen gedoe van a mijn man zit op de andere bus maar waar zijn
die nu want we moete samen binnengaan enz...
vrije keuze van jou meid maar ik zou de mensen niet splitsen lijkt me veel te veel gedoe
en dan gaan beslissen wie in die bus en wie in die pffffffffffff

kies gewoon wat jij denkt dat je het leukste vind het is jouw dag

grtjs joke

Kelly
4-6-2011
 Meld misbruik15-2-2011 13:58:24

Allemaal bedankt voor de reactie!
Ik heb net een optie genomen op de grote bus waar we met z'n allen in kunnen.
Voordeel daar nog mee: als kindjes op schoot kunnen zitten, dan kan de bomma en oud-tante van verloofde nog mee. Dan moeten die ouw menskes er niet alleen proberen te geraken!

Me happy! To do lijst wordt korter met de dag! WIEH!!!

joke
13-8-2011
 Meld misbruik15-2-2011 14:42:04

proficiat Kelly

leuk he als je je lijstje korter ziet worden, gelukkig vinden we
hier af en toe een klankbord dat er voor zorgt dat de knopen
worden doorgehakt

grtjs joke

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...