Terug naar overzicht
In dit geval zou ik voor de gezamenlijke bus gaan :-). Dan wordt het niet te veel puzzelen wie waar komt... Dat denk ik nu, maar ik ken natuurlijk de opstelling van jullie beide families niet.
Als iedereen overeen komt zou ik ook gaan voor 1 grote bus. Is toch gezelliger ook met z'n allen samen. Komt niet iedereen overeen, dan is splitsen wellicht het beste.
Ik zou ook voor allemaal samen gaan in 1 bus. Als de prijs toch gelijk is en de bus is nog vrij, niet twijfelen en maak er een gezellige boel van :-)
Allemaal samen! Is veel plezzanter denk ik...
Ik zou voor de 2 busjes gaan... als er 1 in panne valt, kan het andere desnoods 2x rijden. Murphy is een giede vriend, daarom dat ik steeds oplossing op voorhand zoek en ik zou eventueel de mannen in 1 bus en de vrouwen in de andere niet te stijf opspiltsen van vb familie bruid apart enz...
Ik vind de opmerking van Ce wel terecht. Maar bon, je kunt zo voor alles een backup voorzien. Misschien brand de feestzaal wel af de dag op voorhand en moet je een 2e zaal huren... Dit is uiteraard een volledige ramp, maar je moet natuurlijk niet over alles beginnen panikeren. Maar inderdaad, als je voor hetzelfde geld 2 auto's kunt huren is dit mooi meegenomen. De splitsing van mannen en vrouwen vind ik ook goed, maar dan moeten beide busjes op hetzelfde moment aankomen aan de kerk en moeten de mannen en vrouwen in de goede volgorde uitstappen. Zodat ze telkens per koppel naar binnen kunnen gaan.
mij lijkt het veel leuker met z'n allen in 1 bus hoor, als dit gebeurt of als dat ja als morgen de lucht invalt zijn ook alle mussen dood je kan je nu eenmaal niet op alles voorzien, het lijkt me gewoon veel gezelliger voor iedereen om samen op 1 bus te zitten en dus allen die samen overal aankomen en geen gedoe van a mijn man zit op de andere bus maar waar zijn die nu want we moete samen binnengaan enz... vrije keuze van jou meid maar ik zou de mensen niet splitsen lijkt me veel te veel gedoe en dan gaan beslissen wie in die bus en wie in die pffffffffffff kies gewoon wat jij denkt dat je het leukste vind het is jouw dag grtjs joke
Allemaal bedankt voor de reactie! Ik heb net een optie genomen op de grote bus waar we met z'n allen in kunnen.Voordeel daar nog mee: als kindjes op schoot kunnen zitten, dan kan de bomma en oud-tante van verloofde nog mee. Dan moeten die ouw menskes er niet alleen proberen te geraken! Me happy! To do lijst wordt korter met de dag! WIEH!!!
proficiat Kelly leuk he als je je lijstje korter ziet worden, gelukkig vinden we hier af en toe een klankbord dat er voor zorgt dat de knopen worden doorgehakt grtjs joke