Terug naar overzicht
Een super id... maar lijkt me inderdaad vrij duur!!
hoi Charlotte, via Vistaprint? groetjes Joyce
kan je niet via Kruidvat.be eens kijken? daar kan je foto's in een boekje laten verwerken, maar moet toch ook lukken voor gastenboek? je ontwerpt zelf je boek, kopieer uitnodiging ( of layout ) op kaft en zet om de zoveel blz een foto van jullie ofzo ...???
Super leuk idee!!!! Ik denk wel dat het inderdaad moet lukken via kruidvat! Of misschien Hema, die doen dat ook.
Misschien bij Ava of Clips? Groetjes!
Wij hebben een fotoboek gemaakt dat als gastenboek gebruikt gaat worden.Vooraan de afbeelding van de uitnodiging. Binnenin aan de linkerkant telkens een foto van ons, waarnaast geschreven kan worden.Dit via tictacphoto.Groetjes!
Wij betaalden hier trouwens 32 euro voor...
Hoi, carta rosa doet dit. Wij zijn ook aan het kijken hiervoor. Het duurste boek, met 50 pagina's, kost €50. Dan moet je nog drukkosten betalen, afhankelijk van je ontwerp. Je kan es mailen, je krijgt snel antwoord en op basis van je ontwerp kunnen ze perfect zeggen hoeveel het zou kosten. GroetjesGreet
Ik denk ook wel dat je dit zou kunnen doen via foto.com, extrafilm e.d. Gewoon een leeg fotoboek bestellen met jullie ontwerp van de uitnodigingen op de kaft van het boek. (Meestal wordt dit gepersonaliseerde kaft genoemd.) Succes!