Terug naar overzicht
Kan je geen klassieker en / of instrumentaal iets laten spelen voor als de suite binnen komt en dan een specialer nummer kiezen voor wanneer je ventje en jijzelf (eventueel ook ouders) binnenkomen? Iets wat er toch een beetje uit springt? Er schiet me nu wel niet echt iets te binnen.
Bij ons worden er ook twee verschillende liedjes afgespeeld. Voor de suite + mijn vriend met zijn mama een lied (daar ben ik zelf nog niet over uit welk) en dan voor mij en mijn papa she van Elvis Costello. Wij hebben live muziek dus daar kan natuurlijk wel wat mee gespeeld worden qua timing. Ik vind de traditionele klassieke muziek wel heel mooi en die duurt meestal ook wat langer. Via you tube kan je heel wat muziek vinden. Als ik zelf iets weet, stuur ik het nog door! Hoop dat je snel iets vindt!
Even terzijde, mooie nieuwe foto Aurelie! Grtz. Cindy
wij zitten ook met enorm grote suite, die komen binnen op Scotland Brave, de ouders daarna op de Shannon song, zodat wij op het hoogtepunt van dit lied binnen zullen komen dit is een heel aanstekelijk lied waardoor er direct ambiance inzit. Grtz, Kat