Terug naar overzicht
mijn trouwkleed is geen typisch trouwkleed maar wel heel mooi en speciaal en komt van mais il est ou le soleil. mijn mama, zus en getuige hebben daar ook geshopt. je kan er heel mooie dingen vinden. zelf heb ik me helemaal laten aankleden door de verkoopster in de winkel in antwerpen, was een leuke ervaring. er is ook een winkel in brussel.
is wel vrij jonge mode!
coast heeft mooie kleedjes: http://www.coast-stores.com/all-dresses/dept/fcp-category/categorylist kan je kopen in de inno, zal wel maar beperkt zijn wat ze in de winkel hebben denk ik. mijn mama heeft ook eens een heel mooi kleedje gekocht in esprit... groetjes,
Hallo, Wou even laten weten dat ik een broekensemble te koop heb van Linea Raffaelli. Frambooskleurig, maat 44, maar aangezien LR klein maten heeft, eerder maat 42. Is naar droogkuis geweest en als nieuw. Foto's zijn te bekijken op 2de hands.be groetjes
Hallo, Bij Mia Monta hebben ze zeer mooie kleedjes. Is in Zottegem. groetjes
Hallo, Mijn trouwkleed en mijn mama haar suite kleed kwamen ook van Mia Monta, ik vond de suitekledij er heel mooi. Ze hebben ook een eigen collectie, je kan dus zelf aanpassen! Groetjes Annelies
Jullie zijn heel erg bedankt voor alle info! Groetjes Annelies