Nu Online
Momenteel zijn er 317 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Mooie speciale suitekledij

15-2-2011 11:10:10
Hoi!

Vraagje aan iedereen!
Mijn moeder en schoonmoeder zouden nog een kleed ofzo moeten hebben voor onze trouw!
Nu houden zij allebei wel van iets 'specialer', dus niet ouderwetse suitekledij of te stijf..
Iemand ideetjes?
Het moeten niet speciale winkels zijn voor suitekledij!

Groetjes Annelies

Annelies
20-8-2011
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 1975

Jessica
25-2-2011
 Meld misbruik15-2-2011 11:39:41

mijn trouwkleed is geen typisch trouwkleed maar wel heel mooi en speciaal en komt van mais il est ou le soleil. mijn mama, zus en getuige hebben daar ook geshopt. je kan er heel mooie dingen vinden. zelf heb ik me helemaal laten aankleden door de verkoopster in de winkel in antwerpen, was een leuke ervaring. er is ook een winkel in brussel.

Jessica
25-2-2011
 Meld misbruik15-2-2011 11:40:07

is wel vrij jonge mode!

Lieselot
24-9-2011
 Meld misbruik15-2-2011 13:27:06

coast heeft mooie kleedjes: http://www.coast-stores.com/all-dresses/dept/fcp-category/categorylist kan je kopen in de inno, zal wel maar beperkt zijn wat ze in de winkel hebben denk ik. mijn mama heeft ook eens een heel mooi kleedje gekocht in esprit...

groetjes,

Agnes

Meld misbruik15-2-2011 16:17:47

Hallo,

Wou even laten weten dat ik een broekensemble te koop heb van Linea Raffaelli.
Frambooskleurig, maat 44, maar aangezien LR klein maten heeft, eerder maat 42.
Is naar droogkuis geweest en als nieuw. Foto's zijn te bekijken op 2de hands.be

groetjes

Vanessa
3-6-2011
 Meld misbruik15-2-2011 16:57:44

Hallo,

Bij Mia Monta hebben ze zeer mooie kleedjes. Is in Zottegem.

groetjes

Annelies
7-8-2010
 Meld misbruik16-2-2011 17:26:40

Hallo,

Mijn trouwkleed en mijn mama haar suite kleed kwamen ook van Mia Monta, ik vond de suitekledij er heel mooi. Ze hebben ook een eigen collectie, je kan dus zelf aanpassen!

Groetjes
Annelies

Annelies
20-8-2011
 Meld misbruik17-2-2011 8:45:08

Jullie zijn heel erg bedankt voor alle info!

Groetjes Annelies

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...