Terug naar overzicht
Gezien je trouwdatum met rasse schreden nadert, zou ik zeker nog s bellen! En blijven bellen tot je een concreet antwoord krijgt... (zelf heb ik geen ervaring met deze winkel, maar daar zullen andere bruidjes je wel verder kunnen in helpen)
Ikzelf heb slechte ervaring gehad in Pierre-Yves (samen met nog veel andere bruidjes hier op de site) en men kleed daar dus niet besteld daar. Ik zou zeker elke week eens bellen, maar maak je niet teveel zorgen. Zo een winkel kan zich niet permitteren om een jurk niet op tijd af te leveren. Trouwens ik heb het al vaker gelezen hier op de site dat bruidswinkels de jurken niet op de afgesproken datum hebben (het gebeurt blijkbaar echt regelmatig) en uiteindelijk komt het wel in orde dus
Ik heb mijn kleed ook besteld bij Pierre Yves ... Ik moet 14/4 gaan voor de eerste pas pfff ik ben al bang als ik dit allemaal lees nochtans was de service tot nu toe op en top - ze hebben me ongelooflijk goed geholpen en waren zeker niet opdringerig. Inderdaad niet leuk dat hij nog niet binnen is - ik zou hen zeker niet gerust laten en af en toe bellen en meteen vragen naar de baas Didier.
Typisch!! Lees de vééééle berichten hier op de site!!! Ik zou ELKE dag bellen! Met betalen ga je ook niet moeten wachten.
Hey Ik heb mijn eerste pas op 8 april bij Pierre Yves in Aalst. En tot nu toe was ik toch heel tevreden van de service. Vervelende situatie, wat ik hier lees. Bellen, meid! Elke dag desnoods! Succes nog! Groetjes Ellen