Terug naar overzicht
Jimmy Choo in BE? Meid, ik denk dat je wat meer dan een fortuin mag neerleggen dan... Wij zijn de winkel in USA binnengestapt, had ze niet in mijn budget gerekend, maar volgend jaar bij tweede USA trip, kom ik thuis met shoes from Jimmy Choo ! In USA was het -+ 400 à 500 $ !
I know!! De schoenen die ik graag zou willen kosten rond de 1000 €, maar kzou ze toch graag willen . Ik heb al flink wat bespaard op het trouwkleed dus...
Oh myyy goooddd!! Jimmy Choo schoenen ! Ach dat zit helemaal niet in mijn budget, maar ooit komt het ervan :)! Ik zou helemaal niet weten waar je in Belgie Jimmy Choo schoenen zou kunnen kopen! Ga anders eens langs bij de chiquere winkelbuurten en vraag ernaar! Ik weet dat er verschillende winkels zijn in Parijs en in Londen... je kan nog eens een uitstapje doen :) :)! Succes
€ 1000 voor schoenen voor 1 dag... Meid ik wil niet weten hoeveel je trouwjurk kost Maar ik zou zeggen, als je het kan permitteren: waarom niet!
volgens Google zou er sinds een paar weken een winkel zijn in Antwerpen in de Schuttershofstraat....
Hey Ellen, Ik ken het gevoel. Ik wil heel graag deze schoenen bestellen. Ze zijn van Christian Louboutin. Alle schoenen van Louboutin hebben een rode zool omdat de ontwerper vindt dat elke vrouw het verdient om op haar eigen rode loper te stappen. Een man naar mijn hart :) Ik durf ze ook niet goed bestellen omdat het uiteindelijk veel geld is en stel je voor dat ik ze dan niet zo leuk vind. Mijn ventje doet me iets aan :) Ik weet niet van waar je bent maar in Gent hebben ze op de hoek van de Henegouwenstraat en de Gouvernementstraat een luxueuze schoenenwinkel "Imagine" waar ze Jimmy Choo, Dolce & Gabbana, Chloe, Marc Jacobs, Miu Miu, Sergio Rossi,... verkopen. Ik werkte er vroeger vlak naast (in het consulaat van Finland) en passeerde elke morgen en avond smachtend langs deze winkel :) Liefs, Nathalie
Wauw Nathalie, PRACHTIG!!! Prijs loopt ook tegen de 1000€ zeker?! Ik begrijp je gevoel. Ik ben precies verliefd op de schoenen van Jimmy Choo! Al zouden die van jou ook wel volstaan denk ik . Dit zijn dus diegene die ik dolgraag zou willen! En nog zoveel andere.... @Melanie: Volgens zover ik weet gaat de winkel in de Schutterhofstraat pas einde maand mei open. En de trouw is 28 mei dus... dat gaat net ni lukken denk ik
Waw Ellen, wat een juweeltjes, ze zijn echt keimooi! Misschien kan je eens bellen naar Imagine in Gent om te vragen of ze ze hebben? Zo ja, dan kan je ze eens "live" zien. Je kan dan nog zien of je ze daar koopt of ze misschien via een website in de USA bestelt (goedkoper?). Veel succes en laat iets weten als je beslist hebt hè :) Liefs, Nathalie P.S.: Ik wil per se roze sandaaltjes omdat ons themakleur zachtroze is. We gaan onze gasten vragen om stadkledij met een klein zachtroze accent te dragen. Mijn ventje zal een zachtroze das dragen en ik wil roze schoentjes & een roze bruidsboeketje :) Deze Louboutin-sandaaltjes waren oorspronkelijk $ 995 dacht ik maar heb gezien dat ze op een aantal websites voor de helft van de prijs staan. Omgerekend naar euro komt dat op een dikke 400 EUR denk ik.
Als je echt verliefd bent op Jimmy Choo zou ik naar London afzakken. De Eurostar doet regelmatig acties en daar zou ik wijselijk gebruik van maken. Een vriendin van mij is voor haar schoenen toen naar Jimmy Choo gegaan te London en gepast. Haar maat hebben ze dan achteraf opgestuurd. + London heeft een massa schoenwinkels! Andere merken Marc jacobs - zitten zeer goed-;Sergio Rossi; Strategia, Casadei;Rotta ;blahnik manolo; badgley mischka verkopen ze bij JPC Collection - http://www.penrosebridalshoes.com/annunci.php?start=16&da_numero=0&ord=modello+ASC&chiave=%25
In Knokke, (winkel met verschillende merken, maar herinner me naam vd winkel nt meer) ofwel Parijs, in de JC boutique zelf. Ik zou naar Parijs, of zoals Sarah zegt nr London afzakken (nog beter want JC is gewoon Londonsss ;-S), en er misschien met je fiancé of vriendin, een weekendje van maken. Ik denk dat met zo een prijskaartje dit het wel waard is... Als je via internet bestelt, enkel van website JC zelf bestellen! De maten zijn vrij normaal. Ik draag doorgaans een 38, van JC was een 37 1/2 ideaal.
Wij waren vorig jaar met Valentijn in Parijs en idd, ook de Jimmy Choo-winkel daar gepasseerd!
Hoi, Dit artikel stond vandaag op krantenkoppen.be http://www.she.be/mode-en-beauty/aid1019818/komt-jimmy-choo-naar-belgie.aspx
Hoi,
Dit artikel stond vandaag op krantenkoppen.be
http://www.she.be/mode-en-beauty/aid1019818/komt-jimmy-choo-naar-belgie.aspx