Terug naar overzicht
hoi, ik kan je jammer genoeg niet aan een pop helpen maar wou even kwijt dat ik het een heel leuk idee vind, dan kan je er nog wa van genieten ipv in de kast en nooit meer eruit. hopelijk vind je vlug een pop grtjs joke
Oh, zou ik vanavond thuis eens moeten kijken. Ik had zo'n kaartje meegenomen van een trouwbeurs, omdat ik dat ook een leuk idee vond. Als ik het niet vergeet, zal ik morgen hun website posten.
http://www.paspoppen.be/ volgens mij waren het de deze die op beurs stonden
Ja! Dat zijn ze inderdaad.
Heel fijn idee. Ik ga dit namelijk ook doen, eenmaal onze grote dag achter de rug is. Ik ga het wel in de gang zetten, omdat het toch wel voor wat veel stof zou kunnen zorgen... En dankzij jou heb ik nu ook die mooie link! Groetjes, Myriam.
In het boekje van de Leenbakker van deze week stond een paspop voor weinig geld. Ik ga daar eens kijken of die er deftig uitziet en ze dan meebrengen.Ik zou het ook zonde vinden om mijn kleed voor eeuwig en altijd in de kast te verstoppen. De site van Kelly wil ik ook wel eens checken. Alvast veel succes ermee
hallo! Ik heb al zo'n paspop gekocht via www.paspoppen.be na enkele dagen kreeg ik hem al toegestuurd. nu nog trouwen en dan kan mijn kleed verder schitteren op de pop! Groeten
in de folder van leenbakker stond ook een paspop... kijk eens op de site !
Hallo meisjes, heel erg bedankt voor de nuttige tips ! Veel geluk toegewenst en maak er een prachtige dag van, en geniet er met volle teugen van want het is echt zo voorbij.. :-) Sarah
Dag dames Ik heb twee weken geleden die pop in Leenbakker zien staan en ik had ze bijna gekocht, maar ik wist niet welke maat die pop had. Bovendien kan ze niet zo hoog gezet worden (klein van gestalte dus). Welke maat heeft die pop van Leenbakker? Groetjes Ellen