Terug naar overzicht
Hoi ann-sophieIk heb hen een mailtje gestuurd met de vraag voor een prijsindicatie, en ze melden terug dat de kaarsen die afgebeeld zijn tussen de 30 en 50 euro zijn, voor de precieze prijs kun je hen het beste bellen!Succes Groetjes nathalie 28/07/06
Dag Ann-SophieIk heb ook een kaars van Joka, twee kaarsen op een steen met door de twee kaarsen een touw. Deze komt op 43 euro (staat ook op de website).Tip: Al de kaarsen die ze hebben staan op de website, je kan dus telefonisch bestellen, bespaart je een tochtje tot in Roeselare!GroetjesVicky09.09.06
Zijn er geen andere verkooppunten? Want ik vind het toch wel leuk om het eerst eens in het echt te bekijken hoor...Vind die kaarsen echt prachtig!!!
Ik ben ook nog op zoek naar mooie kaarsen. Kan iemand de site van Joka Roeselare hier op de site achterlaten. Dankjewel
www.jokakaarsen.be
wij hebben ook net een kaars bij Joka besteld; die wordt eerstdaags geleverd.ze kostte 49.50 euro (incl transport).ik dacht dat dat het twee kaarsen naast een waren met een touwtje die deze verbindt. (maar ik weet niet meer juist welk model ... zal het zien als ze ze leveren :))groejtesMieke13/05/06
Hoi Ann-Sophie,k Weet niet van waar je bent... Wij hadden onze kaars in Lummen gekocht, Kaarskesprocessie. Een winkeltje waar ze veel keuze hebben.. klassieke, moderne, eenvoudige, speciale, gepersonaliseerde kaarsen.. al vanaf 12 euro.Groetjes en veel succes!An 13-08-05