Nu Online
Momenteel zijn er 308 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

creatievelingen gezocht

15-2-2011 14:49:56
hey ladies

ik heb jullie hulp weer eens nodig, ik zou heel graag zelf zorgen voor deco op
de tafels in de feestzaal, ik vind bloemen wel heel mooi, maar daar je iets met
bloemen enkel vlak voor de bruiloft kan maken zie ik dat niet goed zitten, ik wil
graag iets maken wat ik ruim op voorhand kan doen zodat ik op de laatste moment
niet moet panikeren als er iets niet lukt, ben nogal pietje precies
Hebben jullie deco tips voor iets te maken zonder bloemen voor op de feesttafels
laat het me weten ook interesante websites zijn welkom.
Valse bloemen vind ik lelijk dus das ook geen optie.
Heb wel al kleine glazen potjes voor kaarsjes maar er moet dus nog wat deco bij.

grtjs

joke
13-8-2011
Meld misbruik

Reacties: 11 | Gelezen: 1013

Kelly
4-6-2011
 Meld misbruik15-2-2011 14:55:33

Heb je een thema of dergelijks? Of kleurtjes waar je mee wilt werken?
Wat je ook als decoratie kan nemen: de bedankingetjes voor de gasten he.
Die zet je dan klaar op hun plaats. Direct een "gedekte" en sfeervolle tafel.

Zijn glazen potjes al gedecoreerd? Of moeten die nog gedecoreerd worden?

Kelly
4-6-2011
 Meld misbruik15-2-2011 15:00:10

Wat ik ook wel mooi en simpel vind, makkelijk de dag zelf even te doen volgens mij (eventueel uitbesteden aan vrienden ):

Simpel glazen vaasje (meer een schaaltje) zoeken, de parels van link erin doen en dan 1 gerba erin steken

http://goedkoopbloemschikken.wordpress.com/2010/12/30/waterparels-gelparels-35-gr-div-kleuren/

OF

Zelfde idee, maar in plaats van met bloem te werken (met kan ook nog altijd): met een onderwaterlichtje:
http://www.pompoenzaden-decoshop.nl/pompoenzadenshop/default.asp?sid=MWNLHinpljfDgQgvPVSNk1Imjbj453&page=detail&Id=1761848

Kelly
4-6-2011

joke
13-8-2011
 Meld misbruik15-2-2011 15:07:51

hoi kelly bedankt voor de tips, ik heb niet echt een thema dus alle tips in alle richtingen
zijn welkom, wou met bepaalde kleuren werken maar ben er nog niet uit.

grtjs

Sofie
26-5-2012
 Meld misbruik15-2-2011 16:21:49

Goh...

Ik ben helemaal nog niet toe aan de tafelversiering, al had ik wel een idee met elfjes en vlinders te werken.

Ik ben de laatste maanden zelf aan het experimenteren om elfjes of draakjes in klei te maken.. Aangezien ik helemaal zot van elfjes sta, dacht ik dit ook te gebruiken voor de tafelaankleding. Een stuk schors, een beeldje erin verwerkt en een beetje groen...

Waar ik ook aan heb zitten denken: vaasjes gevuld met grijze keien.. een stift bij op tafel en laat de gasten hun gekste wensen erop schrijven. Daarna allemaal in 1 grote vaas in de living als decoratie! Ook leuk als idee voor een originele gastboek.

Ander idee is meer in de richting van mijn vriend zijn "religie" die natuur/paganistisch geïnspireerd is. Elk jaar moeten ze een kruidenboeket plukken en dit laten ze drogen tot het jaar erop, etc... maar ik zou dan met de verse kruiden werken :)
Gewoon met mooi weer is gaan wandelen via weggetjes waar veel klaprozen enz staan...

Als ik nog ideetjes heb... ik zal ze posten :) Als ze in de smaak vallen natuurlijk ;-)

joke
13-8-2011
 Meld misbruik15-2-2011 16:40:02

ja hoor laat de ideeen maar komen, mijn zijn even
heeeeeel ver weg dus alles is welkom

Aurelie
13-5-2011
 Meld misbruik15-2-2011 17:07:54

Ik hou het liever sober en de gasten zullen kunnen genieten van gouden hartjes op de tafel gemixt met rozenblaadjes!

Voor onze eretafel zal er een extra ballondecoratie aanwezig zijn!

Kaatje
25-6-2011
 Meld misbruik15-2-2011 17:22:43

Ronde of vierkante glazen vazen met keien, parels of iets anders met daar enkele roosjes op en calla's in gedraaid.

Simpele vaasjes uit casa/ikea/... met één bloem in. Keuze genoeg, gerba's, rozen, calla's, zonnebloem...

Ik ga ook volledig de tafel - en zaalaankleding doen,maar ben er ook nog niet goed uit wat ik precies zal doen. Onze zaal is een gerenoveerde hoeve met gewelfd plafond en enkele pilaren in de zaal. Modern en strak past daar dus niet echt thuis. Wel heb ik enkele mama's van vriendinnen die paraat staan om de bloemstukjes mee ineen te steken. Zelf is dat haast onmogelijk.

Hier ook nog twijfels over stoelen en linnen. Wat zou mooier zijn; witte of ecru tafellakens? Zilveren of gouden bonaparte stoelen... Lijken in mijn vriend zijn ogen zo'n kleine, onbelangrijke dingen, maar ik vind dat het hele plaatje moet kloppen! Suggesties dus altijd welkom ;)

Leve de perfectionisten en eeuwige twijfelaars!

Kendra
21-5-2011
 Meld misbruik15-2-2011 18:25:27

Wij nemen sowieso al steentjes (keitjes) met de naam op van de gasten. Deze kunnen de gasten dan ook meteen meenemen en dan hebben we meteen ook een aandenken voor de gasten.

Stefanie
20-8-2011
 Meld misbruik15-2-2011 18:34:18

Zeker eens kijken in de catalogussen op volgende site:
http://www.weddingplanninginstyle.com/NL/styling/decoraties/

HEEL interessant voor decoratie!!!! Het staat er vol van.

Ce
13-9-2013
 Meld misbruik15-2-2011 20:16:09

er staat hier ergens een topic met "interessante links"
daar heb je links naar weddingsites, met heeeeel veel foto's en leuke deco-ideetjes

mooie grote vazen vol vb citroenen, of granny smith appels, is ook heel leuk...

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...