Nu Online
Momenteel zijn er 249 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Misboekje

28-3-2006 15:47:58
Hallo,

Voor de voorkant van ons misboekje ben ik op zoek naar een afbeelding van ofwel 2 hartjes in elkaar ofwel 2 trouwringen in elkaar.

Ik dacht eerst om op de kaft ook een foto van ons te zetten maar dat gaat het een beetje te druk maken dus vandaar die afbeelding.

Kan iemand me zeggen waar ik dat zou kunnen vinden?

groetjes
Ann-Sophie
09.09.06

Ann-Sophie
9-9-2006
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 473

Vicky
9-9-2006
 Meld misbruik28-3-2006 17:16:29

Hey

Zoek eens op google 'trouwringen' en 'hartjes' maar dan op afbeeldingen, misschien dat daar iets bij staat.

Groetjes

Vicky
09.09.06

Lindsay
6-5-2006
 Meld misbruik28-3-2006 20:15:54

Bij mij staat er in PowerPoint een hele mooie afbeelding van 2 hartjes in elkaar verstrengeld.

Je kan in dit programma ook clips importeren vanuit de Microsoft Office clipartgalerij op internet.

Als je PowerPoint hebt, moet je maar eens bij cliparts kijken.

Of anders geef je me even je e-mail, dan stuur ik het wel door.

Lindsay
06/05/06

lore
20-5-2006
 Meld misbruik28-3-2006 20:35:40

hey an-sophie,

anders kan je ook eens naar de zee trekken en twee harten in het zand tekenen en daar foto's van nemen, dan is het toch van jullie en niet te druk,tis maar een ideetje

Vanessa
9-9-2005
 Meld misbruik29-3-2006 12:18:44

Ann Sophie

Wij hebben voor ons misboekje een foto genomen van ONZE ringen.

Groetjes
Vanessa

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...