Terug naar overzicht
idem dito hier, maar zal toch moeten gaan beslissen, want voor mij is het niet meer zoversucces met u zoektoch!! groetjes
wij geven aan onze ouders een bon om te gaan eten in het restaurant waar we zijn geweest toen we voor de wet zijn getrouwd (ze vonden het allemaal heel lekker, dus de keuze van het restaurant was snel gemaakt) + een mini trouw-album
Wij geven aan onze ouders een kaars (uitgehold zodat deze nooit kan afbranden) met onze foto en trouwdatum op en die is omringd door dezelfde bloemen (of bloemstuk) die in mijn bruidsboeket worden gebruikt. Voor zijn getuige: een goed fles whisky (whiskyliefhebber)Voor mijn getuige: een halsketting
Hey Renske, wij geven een miniatuur van onze huwelijks-olielamp aan de moeders... x
Dit is wat wij deden voor peter en meter van ons eerste kindje, maar kan ook voor getuigen en ouders eventueel:Je koopt enkele bewaarwijnen en/of champagnes en maakt een etiket (of laat het maken) met jullie foto erop (of eventueel hetzelfde ontwerp als de uitnodigingen)Op ieder etiket een andere tekst1) om een jaar later op te drinken en te klinken op jullie eerste huwelijksverjaardag2) om 5 jaar te bewaren en samen op te drinken terwijl jullie nog eens naar de foto's kijken3) om binnen 10 jaar te vieren dat jullie al zo lang gelukkig getrouwd zijn Is maar een ideetje, je kan het nog wat veranderen naar je eigen zin. Wij kregen in elk geval heel spontane reacties, ook van andere mensen die het een superorigineel idee vonden
Katleen idd een toffe manier het zou tof zijn dat er zo iets op komt met de woorden van ons dochtertje dat op onze grote dag 1jaar en 9maanden zal zijn :) ik heb echt geen flauw idee maar toch bedankt voor iedereen trouwens van de toffe ideeen
Oh Katleen, zo een tof idee!
wij laten dingen gravere bij origineelkadootje, zeker een kijken, zijn mooie dingen bij vandaag bericht gekregen dat de 2 pakketjes toegekomen zijn thuis die we daar bestel hebben, ben echt benieuwd!