Terug naar overzicht
Wij kozen onze oldtimer bij ceremonie Patrick in Assebroek.Wij hebben dit zo'n 11 maanden voor het huwelijk vastgelegd omdat we de voorkeur gaven aan één wagen. Zo+veel oldtimers rijden er niet meer rond dus we wilden zeker zijn dat we deze hadden voor onze dag...Maar 't kan evengoed zijn dat deze wagen anders nog vrij was geweest. Gewoon eens luisteren. Zowat alle ceremoniemeesters bieden oldtimers aan, denk ik...
Hey Virginie, wij zijn van Waregem, naast de Intermarché. Wij hebben voor ons huwelijk in augustus oldtimes van Ceremonie Cloosterhof in Tielt. Je moet zeker eens kijken op hun website. Ze hebben een heel resem wagens! Groetjes en plezier bij de voorbereidingen! x
Ben jij toevallig de zus van Laurence?
Hey,Wij hadden ceremonie Roger uit Meulebeke.Zo snel mogelijk vastleggen, als je nog een "model" wil kunnen kiezen.
Yep wij hebben Roger uit Meulbeke gekozen en model ligt al vast ;) Wel enkel wagen voor ons aangezien wij enkel voor wet trouwen...
Hey Viriginie, ja ik ben de zus van Laurence... Hoe weet je dat :-) lol
Eum omdat ik je foto herken en ik weet hoe je eruit zietIk heb nog in de klas van Laurence gezeten in het middelbaarZaten de laatste jaren samen...DaarmeeAlé nog veel plezier met jullie voorbereidingenIk zie dat jullie weekje voor ons trouwen...Vlot alles een beetje?