Nu Online
Momenteel zijn er 676 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

welke uitnodigingen kiezen jullie

15-2-2011 17:20:35
Wij zijn in oktober eens gaan zien voor uitnodigingen bij een drukker maar ik twijfel nog om kaartje te laten maken met fotograaf met onze foto op of gewoon kaartje

1) Wat hebben julllie gekozen en hoeveel kost dat? Toen wij gekeken hebben was dit in totaal rond de 2 à 2.5 euro (denk ik)
Daarbij komt enkel nog de postzegel
2)Wanneer kijk je hier best voor? Drukker raadde ons aan om begin juni onze uitnodigingen te versturen (dit rekening houdende met de maand juli/augustus mensen op reis vertrekken)

Wij trouwen pas op 3/09 dus nog een half jaar tijd, maar wat moet ik nu al zeker effen hebben denken jullie?

Bedankt

Virginie
3-9-2011
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 1995

Orily
7-5-2011
 Meld misbruik15-2-2011 18:12:07

Hey,

Van ons ging het ook eerst een uitnodiging met foto zijn, maar uiteindelijk hebben we daar toch niet voor gekozen. We moesten zelf de foto's laten ontwikkelen en als je al van goede kwaliteit wil betaal je al 3 euro voor één foto bij een fotograaf. Reken dan maar eens uit als je 100 uitnodigingen hebt....

De onze komt nu op 2,05 cent, maar moeten wel bij verzending twee postzegels plakken. Buiten formaat dus.

Onze uitnodigingen mogen we normaal volgende week afhalen, om halverwege maart op te sturen. 7 mei trouwen we dan. Van ons is het uiteraard nog voor tgroot verlof, dus ik denk dat jullie daar inderdaad wel wat rekening mee moeten houden.

Moest ik jullie zijn zou ik al eens prijsvergelijkingen maken, want de ene drukker is ook duurder dan de andere. En denken over wat jullie willen. Met of zonder foto, klassiek, romantisch ....

Veel succes met de voorbereidingen nog!

lindsay
13-5-2011
 Meld misbruik15-2-2011 18:53:29

wij hebben gekozen voor een uitnodiging met foto, we hebben el de tekst laten drukken bij een drukker en de foto er opgekleefd. en moet zeggen de reactie zijn enorm positief!!!!
de meeste vinden het prachtig, sommige zeggen "eindelijk eens een normale uitnodiging".
wij hebben alleen positieve reactie gekregen. zeker een aanrader met foto, is ook veel persoonlijker.

Peggy
18-6-2011
 Meld misbruik16-2-2011 13:43:11

ik heb zélf een powerpoint voorstelling gemaakt met muziek, met foto's van als we baby waren en foto's van de feestzaal enz.. Ecomoda-video maakt hiervan een DVD met aangepaste cover enz voor 8 € / stuk...staat niet op hun website dat ze dat doen, maar heb het gevraagd en was OK :-)

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik16-2-2011 15:15:23

Dit waren onze uitnodigingen: http://robbyenveronique.bruiloftsite.nl/site_fotoboek2.php?fotoboek_id=42351 Wij waren voor 75 uitnodigingen +/- 250 euro kwijt (let op: drukkosten komen nog bovenop de prijs van de uitnodigingen, hé). Wij hebben onze uitnodigingen besteld bij AVA en hadden ze al na 2 weken!

Yicke
26-2-2011
 Meld misbruik17-2-2011 12:42:13

Wij hebben alle mogelijke boeken en prenten bekeken en hebben dan uiteindelijk zelf een ontwerp gemaakt en laten drukken.

We hebben zo:

een kaft met logo waarin de uitnodigingskaart en receptie/avondfeestkaartjes komen te zitten
diezelfde kaft met logo waarin het misboekje + 1 zakdoekje zitten
diezelfde kaft wederom met de menukaart en de kaart met de wijnen die geserveerd op als menu
bedankkaartjes + enveloppen
kleine kaartjes (5x5) met enkele het logo voor aan de bedankjes te hangen

Alles bij elkaar, enveloppen en al inbegrepen, gaan we zo'n € 750 uitgegeven hebben. Iets meer dan verwacht, maar we hebben helemaal onze zin. Na ons huwelijk zal ik de voorbeelden proberen ergens te publiceren en de link delen.

Wij waren niet zo voor foto's, op geen enkel gedrukt stuk staat een foto van ons. We houden van sober en toch feestelijk en de meeste mensen vinden onze uitnodiging echt iets voor ons.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info