TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Orily
7-5-2011
|
15-2-2011 18:12:07
Hey,
Van ons ging het ook eerst een uitnodiging met foto zijn, maar uiteindelijk hebben we daar toch niet voor gekozen. We moesten zelf de foto's laten ontwikkelen en als je al van goede kwaliteit wil betaal je al 3 euro voor één foto bij een fotograaf. Reken dan maar eens uit als je 100 uitnodigingen hebt....
De onze komt nu op 2,05 cent, maar moeten wel bij verzending twee postzegels plakken. Buiten formaat dus.
Onze uitnodigingen mogen we normaal volgende week afhalen, om halverwege maart op te sturen. 7 mei trouwen we dan. Van ons is het uiteraard nog voor tgroot verlof, dus ik denk dat jullie daar inderdaad wel wat rekening mee moeten houden.
Moest ik jullie zijn zou ik al eens prijsvergelijkingen maken, want de ene drukker is ook duurder dan de andere. En denken over wat jullie willen. Met of zonder foto, klassiek, romantisch ....
Veel succes met de voorbereidingen nog!
|
|
lindsay
13-5-2011
|
15-2-2011 18:53:29
wij hebben gekozen voor een uitnodiging met foto, we hebben el de tekst laten drukken bij een drukker en de foto er opgekleefd. en moet zeggen de reactie zijn enorm positief!!!!
de meeste vinden het prachtig, sommige zeggen "eindelijk eens een normale uitnodiging".
wij hebben alleen positieve reactie gekregen. zeker een aanrader met foto, is ook veel persoonlijker.
|
|
Peggy
18-6-2011
|
16-2-2011 13:43:11
ik heb zélf een powerpoint voorstelling gemaakt met muziek, met foto's van als we baby waren en foto's van de feestzaal enz.. Ecomoda-video maakt hiervan een DVD met aangepaste cover enz voor 8 € / stuk...staat niet op hun website dat ze dat doen, maar heb het gevraagd en was OK :-)
|
|
Véronique
31-7-2009
|
|
|
Yicke
26-2-2011
|
17-2-2011 12:42:13
Wij hebben alle mogelijke boeken en prenten bekeken en hebben dan uiteindelijk zelf een ontwerp gemaakt en laten drukken.
We hebben zo: een kaft met logo waarin de uitnodigingskaart en receptie/avondfeestkaartjes komen te zitten diezelfde kaft met logo waarin het misboekje + 1 zakdoekje zitten diezelfde kaft wederom met de menukaart en de kaart met de wijnen die geserveerd op als menu bedankkaartjes + enveloppen kleine kaartjes (5x5) met enkele het logo voor aan de bedankjes te hangen Alles bij elkaar, enveloppen en al inbegrepen, gaan we zo'n € 750 uitgegeven hebben. Iets meer dan verwacht, maar we hebben helemaal onze zin. Na ons huwelijk zal ik de voorbeelden proberen ergens te publiceren en de link delen. Wij waren niet zo voor foto's, op geen enkel gedrukt stuk staat een foto van ons. We houden van sober en toch feestelijk en de meeste mensen vinden onze uitnodiging echt iets voor ons.
|
|
|
|
Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart.
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Toffe kaarten, die hartjes raken
in Herentals |
Originele trouwkaarten van CartaRosa
in Brasschaat |
Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires
in torhout |
|