Terug naar overzicht
ik weet niet of ik het zou dragen. Ik zou het mss krijgen, mar dan drag ik het gewoon. Niet verkopen per opbod ofzo. Voor mij minder betekenis. Leuke zou wel zijn ast ventje het uit doet:p maar daar blijft et voor mij bij
Voor mij ook geen betekenis, ik ga het houden voor de `huwelijksnacht` voor mijn vriend maar ook niet verkopen.Ik heb gewoon eentje gekocht in de Zeeman voor 0,25 euro :)
Voor mij ook geen betekenis, ik vind het gewoon leuk! :d Ik ga hem dan ook niet per opbod verkopen ofzo, het is gewoon een "verrassing" voor men ventje ;-).
Hier wordt hij -traditiegetrouw - per opbod verkocht .. .Maar dat zal dan zo'n "normaal" exemplaar zijn ... Dat voor me ventj zal wat anders worden
Heb eentje gekregen van een vriendin. Draag 'm ook zonder betekenis hoor. 'T is een blauwe (Iets blauw, iets oud, iets nieuw, iets geleend...) :-)
Ik had er 1 gekregen van men zus en zei had hem dan weer van haar beste vriendin Nu geef ik hem weer door aan een andere vriendin in onze kring En die geeft hem dan weer door ;-) Maar voor de rest geen betekenis voor ons
Ik heb er ook ééntje gekocht, maar ik wist ook de betekenis niet. Vond het gewoon wel iets hebben! hihi.Hoe werkt dat opbod dan? Nog nooit van gehoord.....
Ik heb er ook ééntje, maar die gooi ik weg op het trouwfeest in plaats van mijn bruidsboeket, want dat wil ik voor mezelf houden ;)
Nope, doen we niet aan mee. Géén kouseband!
Ga het gewoon dragen voor de fun... Maar iemand tips waar je deze kunt kopen (moet natuurlijk niet te duur zijn...)
Ik heb er eentje zien liggen in Etam lingerie, dacht dat dat 10 euro was ofzo...
Hallo, Ik had dit enkel voor de fotoreportage willen dragen, op aanraden van onze fotograaf. Ik had een bijpassende rode kousenband besteld (bij mijn rood kleedje), maar deze is helaas niet op tijd aangekomen (besteld via internet, zou op 2 dagen aankomen, is na 2 weken gearriveerd). Dus heb ik het zonder gedaan... ik had wel eentje van mijn vriendin gekregen, maar dit was een witte met blauw lintje, pastje niet mooi bij mijn kleedje... dus zonder! Groetjes Annelies
Ik ga er eentje kopen (liefst een blauwe) en mijn vriend zou die dan op het avondfeest uit doen en tussen de mannen goeien zoals ik mijn bruidsboeketten tussen de vrouwen ga goeien :p