Terug naar overzicht
Joepie!!!!!!!! Blij voor jullie!
Raar dat jullie dat nu pas kunnen vastleggen, maar gelukkig volgen de uren goed op elkaar. Dat is alweer huwelijks-stress minder
geweldig! een prima dag!(ook onze datum) wij trouwen voor de wet om 13:30uur en voor de kerk om 15uur ik kan haast al niet meer wachten zit nu al met stress denk dat ik ok mijn werk(rusthuis) kalmeringsmiddelen moet nemen :p
Ja, het uur in het gemeentehuis stond eerst in potlood, maar nu is het dan echt :) De misviering hebben we ook een kwartiertje naar voren geschoven...
Wat leuk dat het lukte volgens plan, kan me voorstellen dat dat een hele opluchting is! Lukte dat om 13.45u voor de kerk? Moet ik in mn achterhoofd houden voor als we naar de pastoor gaan. Dacht altijd dat dit alleen op het uur of half uur kon.
Wij hadden de kerk om 14 u vastgelegd, maar omdat ik vreesde dat we dan teveel tijd zouden over hebben heb ik het een kwartiertje vervroegd. Dit was geen enkel probleem voor hem. Hij had enkel nog een trouw om 16u dus dat viel wel mee! :) Het gemeentehuis konden wij wel niet verzetten, dit gaat bij ons per uur.
De uren zijn zeker goed zo. bij ons is het op een half uur gelukt,maar drie kwartier tussen de wet en het kerkelijk huwelijk is beter. Maar onze pastoor die zit er niet mee als je ietsje later bent, het is nen hele soepele. Ik ga zeker proberen te komen naar de viering. Stilaan komt het dichter bij he. Ben er van overtuigd dat het mooi zal zijn. Groetjes Angela
Hey Angela, Bedankt! Koen heeft gisteren gebeld naar de pastoor om het een kwartier te vervroegen en dit was geen probleem :) Het komt inderdaad dichterbij, het gaat echt snel vooruit precies!
Hey claudia wij trouwen ook op deze datum wij trouwen om 14 u voor de wet en om 3