Nu Online
Momenteel zijn er 204 gebruikers online, waarvan 1 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Stoelen huren...wie helpt mij?

15-2-2011 21:02:19
Liefste bruidjes (en gommetjes),

aangezien wij niet in een feestzaal trouwen, moeten wij alles van a tot z regelen. Daarom zijn wij nu op zoek naar stoelen. Ik heb daar echter 2 vragen bij (en ik hoop dat jullie mij kunnen helpen ).

1) Wat denken jullie van plastiek tuinstoelen zoals http://www.fun-rent.be/Bistro.jpg enerzijds in verband met het gemak om er op te zitten een hele avond (haalbaar voor de oma's?) en anderzijds ivm de 'schoonheid' ervan in een zaal?

2) Kennen jullie nog interessante adressen om stoelen te huren? Liefst regio Oost-Vlaanderen...

Alvast bedankt voor jullie eerlijke commentaren en jullie inspirerende woorden...

Een twijfelende bruid (toch als het op stoelen aankomt...)

Charlotte
9-7-2011
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 1273

natascha
19-4-2012
 Meld misbruik15-2-2011 21:35:59

Goede avond Charlotte,

Eens zien bij guntro.be daar hebben ze ook stoelen... Of eventueel partyland... is een firma in Nederland maar mss dat ze ook een afdeling hebben in Belgie...
Met tuinstoelen moet je wel opletten voor de nonkels later op de avond hé... Ze willen dan al eens zot doen en dansen op zulke stoelen en loopt niet altijd goed af vrees ik...
Veel succes met je zoektocht...

Groetjes
Tasch

david
2-7-2011
 Meld misbruik16-2-2011 0:02:49

Dag Charlotte en Natascha

guntro party land is van lokeren beervelde en deze firma heeft keuze uit veel verschillende stoelen eigelijk alles om thuis en feest te doen

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik16-2-2011 15:09:02

Bij Fiesta-Rent in St-Niklaas verhuren ze zowel vouwstoelen als 'luxestoelen': prijslijst: http://www.fiesta-rent.be/pdf/prijslijst_08.pdf

Stefanie
9-7-2011
 Meld misbruik2-3-2011 19:01:07

Wij huren ons materieel bij Levi Party Rental.
Is ons aanbevolen door onze traiteur die altijd met hen samenwerkt bij feesten. Volgens hem leveren ze degelijk én proper materieel.

Succes!

Stefani

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...