Terug naar overzicht
hey, wij hebben 'a whole new world' van jessica simpson genomen, da is het liedje van alladin als alladin jasmine op het vliegend tapijt neemt,
Perfect Day van Lou Reed zal het worden bij ons Is er geen liedje dat bij jullie mooie herinneringen op roept? Anders eens navragen bij jullie DJ, die zal allicht een lijst kunnen bezorgen van mooie openingsdansen.
Als het wat uitbundiger mag zijn: ik heb "Some kind of wonderful" van The Drifters op mijn computertje staan, en ook de cover van Michael Bublé is zalig...
bij ons is het in het vlaams te doen! Het wordt...eeuwig van je houden van Liliane St Pierre. Vooral voor de tekst
Wij gaan voor dit liedje roch voisine ill always be there
Aaron neville met I don't know much
Aerosmith - I don't wanna miss a thing
Hier ook Aaron neville en linda ronstadt met I don't know much
Aerosmith - I don't wanna miss a thing of Lionel Richie - Face in the crowd
Wij hebben gekozen voor All I need van Within Temptation.
Ryan Adams - Wonderwall (cover van het bekende Oasis liedje)
wij nemen 'when you say nothing at all'
we're in haeven - Do :)
Alicia Keys : try sleeping with a broken heart titel klinkt misschien niet 100% als een openingsdans :) maar als je naar het volledige liedje luisterd :) dan hoor je dat ze zingt over niet zonder elkaar kunnen en ook al heb je het moeilijk even een moeilijke tijd 'tis nog altijd makkelijker om bij elkaar te zijn dan met een gebroken hart achter te blijven groetjes fatimma
Hallo, Bij ons wordt het kiss me- sixpence none the richer!! Groetjes x x x
Wij: everytime I think of you van Marco Borsato en Lucia Silvas: nen tegelplakker met stukken disco-swing in: ne keer iets anders dan den traditionele tegelplakker of de over the top mixen (sorry dames, maar die mixen vind ik maar niks...)
Axelle Red met parce que c'est toi. grts
More than a woman van The Beegees xx
Bij ons gaat het Rod Stewart zijn met You'r in my heart groetjes xxx
Hallo, Wij hadden Your Song van Moulin Rouge. Groetjes Annelies
Hoi, Wij gaan 'Everything I do' nemen van Bryan Adams. Groetjes, Evelyne
wij hebben "still the one" shania twain, maar wordt halverwege "onderbroken" net of muziek valt uit. dan komt "everybody dance now" van Snap! doen dan kort "hiphopje" kwestie om meteen de sfeer er in te brengen. DJ gaat er dan knalplaat achter zetten: feest begonnen !!
Perfect Day van Lou Reed. Groetjes, Ingrid
Eerst stuk van dionne warwick (I'll never love this way again) en dan stukje van stand by me (wel bachata versie !!) en dan hup ineens een knaller dt iedereen niet anders kan dan beginnen dansen (die weten we nog niet)
Eerst een beetje lekker plakken op dionne warwick en dan eerste stukje in dit filmpje (we doen het helemaal hetzelfde) http://www.youtube.com/watch?v=4XLv6N4S69A
Wij gaan als openingsdans ( Ti amo ) van Umberto tozzi nemen , We hebben dan ook mooie herineringen aan dit liedje !!! Groetjes ilse
Ik ben echt zooooo blij te zien dat onze openingsdans hier niet tussen staat.. Nu voel ik me origineel
Thank you for loving me van bon jovi, echt een supermooi nummer en niet een nummer waar vele mensen hun openingsdans op doen!!!