TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Rebekka
11-11-2011
|
|
|
Maya
7-7-2012
|
15-2-2011 22:29:36
Heey bedankt voor de tips!!
We gaan zeker eens kijken in Hof ter delft en luithagen!!
|
|
Ellen
17-9-2011
|
15-2-2011 22:37:22
Hoi,
Hof ter Delft vind ik persoonlijk wel heel mooi!!
Club Cabane is prachtig hé, qua locatie is dat echt wel super...
Volgende ideetjes hebben wij ook nog 'onderzocht'
Festina Lente (boot op het Eilandje, valt heel goed mee van prijs en mag met eigen catering)
Horta
Barcelona
Succes
|
|
Yenda
16-7-2011
|
16-2-2011 7:04:16
Hoi,
Wij hebben gekozen voor Hof Ter Delft. Zijn in augustus langsgeweest in t Kwadraat en die mensen gingen een offerte maken, een maand later hadden we nog steeds niets van hen gehoord.. Binnen is het daar zeker ok, maar wij vonden het minder geschikt voor een receptie.
In Hof ter Delft is alles steeds tot in de puntjes verzorgd, steeds iets te drinken gekregen, champagne toen we het genomen hebben, ze antwoorden zeer snel op vragen die we nu nog stellen, echt aan te raden!
Salons Luythagen zou ik persoonlijk afraden, hebben daar enkel nog maar negatieve reacties gehad. Over De Groene Jager niets dan lof!
Als je nog reacties zoekt, kan je ook steeds hier op t forum met de 'zoeken' functie werken.
Succes!
|
|
Ellen
17-9-2011
|
16-2-2011 7:44:59
Salons Luithagen zijn failliet verklaard!!!
|
|
Bruidje
28-4-2012
|
16-2-2011 10:32:59
Hey! Ik trouw zelf ook in jouw buurt en ben ook overal gaan horen. We hebben zelf een walking dinner gehad in de Hortensiahoeve maar daar was toen het eten echt schandalig slecht! Dit was wel 3j geleden... Locatie is wel mooi.
Mijn collega is in Hof Ter Delft getrouwd en dit was prima in orde. Vrij moderne zaal. Ik vind zelf persoonlijk de aankomst met de auto en het gebouw van buiten iets minder. (weinig groen, lijkt een beetje op een zwembad van buiten vind ik.)
Lucullus is heel goed, E-10 Hoeve ook (wel heel groot dus enkel goed voor veel personen), Groene Jaeger ook prima. E-10 Hoeve heeft wel de beste prijs-/kwaliteitverhouding. 's Graevenhof is ook mooi maar duur en ze doen niets aan de prijs. De Flinckheuvel is heel romantisch/intiem maar nadeel vind ik dat je er geen één grote zaal hebt. Ook heel goed : Hof ter Smisse! Superservice, lekker eten en hele goede prijs-/kwaliteitverhouding! De Kievit en De Schuur (beiden Kalmthout) zijn ook goed, maar wel een andere kwaliteit vind ik. Veel succes!
|
|
ERIC
|
25-2-2011 12:02:28
Hey, Mijn zus heeft wel 12 zalen gedaan(ik moest rijden!!!) en heeft dan op het laatst toch de eerste bezochte zaal vast geboekt in Schilde het s'Graevenhof ,dit was ook af op alle gebied. Mijn vader is er ook geweest op bedrijfsfeest en was ook heel tevreden.. Met Valentijn zijn we daar terug met 10 vrienden gaan eten en dansen het was gewoon perfekt...Hopelijk heb je er wat aan
|
|
Maya
7-7-2012
|
26-2-2011 11:18:28
Heey!!! Iedereeen bedankt voor de tips!! Wij zijn vorige week naar The Mansion of Dragons gaan kijken in brasschaat en wij waren meteen verliefd!!! Daar zal ons feest doorgaan:) Ik kijk er zoo naar uit :)
xxx
|
|
Julie
9-4-2011
|
18-3-2011 0:27:48
Wij gaan ook trouwen in the mansion! Over 21 dagen is het zo ver! Club cabane stond ook op ons verlanglijstje, maar die reageerden nooit of erg laat op onze mails, dus leek me niet echt professioneel...
|
|
Maya
7-7-2012
|
18-3-2011 11:51:39
Heey Julie!!
Ooh spannend ik wou dat het bij mij ook al zo ver was!!! Voor ons was club cabane gewoon veel te duur voor het gene dat het was! En er waren een paar punten die ons niet aanspraken enzoo!! Geniet van jullie dag !!!
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|