Nu Online
Momenteel zijn er 715 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Hoe kindje betrekken bij uitnodiging?

15-2-2011 22:06:09
Heeft er iemand leuke ideetjes of tips om ons zoontje van 16 maand te betrekken bij onze uitnodiging?

Wij hebben geen inspiratie meer Zouden we werken met een foto? van ons 3? enkel van zoontje?

Of toch maar een "standaard" kaart?

Alvast bedankt!

Noortje
1-7-2011
Meld misbruik

Reacties: 13 | Gelezen: 1115

davina
6-5-2011
 Meld misbruik15-2-2011 22:10:04

hey,
wij hebben ook lang getwijfeld wat we gingen doen, wij hebben een dochter van 4j, maar wij hebben toch voor een gewone uitnodiging gekozen, want we waren van de mening dat ons leven volledig in het teken van haar staat en dat wij dus voor 1 keer iets zelf willen doen en dat is dan onze trouw aankondigen, want op de trouw zelf betrekken we haar dan weer volledig zodat het een dag van ons 3 is

Melanie
21-5-2011
 Meld misbruik15-2-2011 22:12:14

Wij hebben ook al 2 kindjes en zetten het volgende op de uitnodiging:

Bij deze kondigen wij aan,
dat onze mama en papa trouwen gaan.
Op 21 mei 2011 om 10.30 uur staan zij hand in hand,
in het stadhuis van Wervik voor de ambtenaar van de burgerlijke stand.
Waar wij ze de ringen mogen geven,
voor de rest van hun hele leven.
Om deze dag te vieren lijkt het onze mama en papa fijn,
als u hierbij aanwezig wilt zijn.

Elke
13-8-2011
 Meld misbruik15-2-2011 22:20:49

ik zit met hetzelfde dilemma, wij hebben 3 kindjes, maar weten ook niet goed wat doen.
Mss heb je wel gelijk dat gans ons leven al rond hen draait en dat het voor 1 keer wel iets van onszelf mag zijn.
Groetjes

Noortje
1-7-2011
 Meld misbruik15-2-2011 22:34:11

@ Davina : Gelijk heb je

@ Melanie : Hoe ziet jullie lay-out er dan uit? Foto van jullie allemaal? Of hoe zit dat?
Wel een heel leuk tekstje!

@ Elke : Idd, gans ons leven draait rond de kids, maar denk dat ik me ergens schuldig zou voelen...

Melanie
21-5-2011
 Meld misbruik15-2-2011 22:48:01

Nee geen foto dat is nu iets dat niet mijn ding was. Maar we hebben een 'klassiek-strakke' uitnodiging in een langwerpige vorm die je kan uitschuiven. In een soort goudkleur.
Hmmm als ik het herlees moeilijk voor te stellen vrees ik :-)

Goh idd de kids zijn er altijd bij alles dat we doen of beslissen maar eigenlijk kon ik naar mijn gevoel hen niet uitsluiten. En geloof me ik ben niet het type moederkloek aan de haard :-))
Maar Manon begint echt wel al dingen te beseffen (3j) en ik wou dat mijn kindjes op die dag toch ook hun deel kregen.
Het is maar een uitnodiging.... het feest zelf is zonder kindjes (na de receptie).

Mireille
2-7-2011
 Meld misbruik15-2-2011 23:13:32

Het dilemma van de kinderen bij de uitnodiging betrekken is bij ons nog moeilijker. Ik heb 2 kinderen van 15 en 19. Ze vinden het super dat wij gaan trouwen.
Ik probeer nu een tekst te maken waarin zij ook voorkomen of het huwelijk aankondigen, maar dag is niet gemakkelijk. Omdat het tieners zijn mag het niet te flauw zijn.
Langs de andere kant vind ik het ook waar wat anderen zeggen dat deze dag mag aangekondigd worden door ons 2 omdat alles altijd al rond de 2 tieners draait. Maar daar voel ik me dan weer niet zo goed bij.
Ik zal maar een paar versies maken.

Ik zou als er kinderen zijn hen toch altijd vermelden. Voor hen is dit toch ook belangrijk?

Noortje
1-7-2011
 Meld misbruik16-2-2011 7:51:44

@ Melanie : Na heel wat sites af te schuimen, kan ik mij toch wel iets bij jullie kaart voorstellen Leuk trouwens! Nope, zoontje "uitsluiten" is geen optie. Na de receptie gaat hij ook naar de babysit. Wanneer hij de ringen naar voor brengt, zal hij ook in de spotlight staan.

@ Mireille : Idd best wel moeilijk 2 tieners daarin betrekken zonder dat het te 'kinderachtig' overkomt. Tuurlijk is het voor hen ook belangrijk, zeker wanneer ze het beseffen. Veel succes met het opstellen van de tekstjes!

Evelien
9-7-2011
 Meld misbruik16-2-2011 7:54:01

Bij tieners kan je natuurlijk zelf vragen wat zij het liefst zouden hebben denk ik :)
Ikzelf zou er niet voor kiezen om de kinderen echt helemaal te betrekken, inclusief uitnodiging.
Kweet niet, je trouwt toch met elkaar en niet met de kindjes? Die horen er uiteraard wel bij, maar toch zijn zij niet waar het normaal om zou moeten draaien...

Enfin, ik heb dan ook wel nog geen kindjes :)
Veel succes met iets te vinden!!

Mireille
2-7-2011
 Meld misbruik16-2-2011 8:36:57

@Evelien. Je hebt gelijk. We hebben toch beslist om de kinderen niet op de aankondiging te plaatsen. Ze hebben er zelf geen mening over dus hoeft het niet echt.
Mijn dochter is getuige en mijn zoon 'lord of the rings' dus ze worden zeker al betrokken.

sofie
8-9-2012
 Meld misbruik16-2-2011 9:52:02

Hey,

Goed gevonden Mireille!!
Ik speel met het idee om de kindjes wel het hoofdpersonage te laten spelen op onze uitnodiging. Wij hebben een jongen en een meisje. Ik zou het wel leuk vinden om hen in bruidskoppeltje op te kleden en daarvaan foto's te gebruiken voor de uitnodiging. Is misschien een beetje klef, maar het zijn onze oogappels...
Wij geven na de huwelijksviering trouwens ook een borrel. Al de kindjes van de familie en vrienden worden daar ook bijgevraagd. Daarna is het een feestje voor de 'grote mensen'.

joke
13-8-2011
 Meld misbruik16-2-2011 10:36:39

hoi
bij ons is onze dochter ook hoofdpersonage op de uitnodiging.
Zij zal de mensen laten weten dat wij gaan trouwen
Toch superschattig en heel persoonlijk, ze horen er die dag toch
bij, ok wij trouwen maar voor hun is dat ook een heuse belevenis
daar onze dochter nog klein is, 2,5 bij kerkelijk huwelijk, kan je haar
nog niet veel laten doen, maar waar we haar bij kunnen betrekken doen
we het wel, zij nodigt de mensen uit, ze komt door haar peter in een bolderkar
getrokken de kerk binnen( kan ze ook niet weglopen met de ringen haha)
Het is toch nog zo fijn om onze oogappels ook even in het licht te stellen.
grtjs

Cindy
5-5-2012
 Meld misbruik16-2-2011 20:38:49

Wij gaan waarschijnlijk voor een luchtige uitnodiging van Hoops en Yoyo. Ben daar persoonlijk gek van en heeft ook een beetje de kinderlijke link in zich.
Vermits wij kindjes van beide kanten hebben van vorige relatie en dat dit ons ook bij elkaar heeft gebracht (deels toch), kunnen we niet anders dan ze erbij te betrekken.
Onze "nep-tweeling" (mijn zoon en zijn dochter) zullen tegen dan bijna 10 jaar zijn en zijn zoon net 15 maar gehandicapt en worden in de uitnodiging betrokken als volgt:
Zeno, Arno en Zita kondigen aan:
Papa Geert en Mama Cindy gaan trouwen!
Hierbij wordt U vriendelijk uitgenodigd
op de receptie van het huwelijk van
Geert C... & Cindy B...
en dan de rest van de info
Dus Zij kondigen aan en Wij nodigen uit.
Proper opgelost, denk ik.
Grtz
Cindy

Peggy
18-6-2011
 Meld misbruik23-2-2011 12:59:55

wij hebben 2 tieners. Maar in onze uitnodiging komen ze ook niet voor. Het is onze dag en we trouwen met elkaar. Ik heb een powerpoint presentatie gemaakt met foto's van ons 2, de feestzaal ed.op muziek, deze wordt dan op DVD gezet. Onze jongens weten dat, het is die dag ONZE dag :-) maar voor jongere kindjes begrijp ik het volledig. Ik zou ze ook de aankondiging laten doen of een foto van jullie 3 met " WIJ trouwen "

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info